
PROTEST
Doamne. Ia-mi vălul de pe ochi şi voi înţelege minunatele lucruri din legea Ta. Doamne arată-mi mie cele nearătate și cele ascunse ale înțelepciunii Tale!

PROTEST

Cum e cu lupta

Că tot mă întrebați despre ce infracțiune au săvârșit ăia din PSD față de declarațiile lui Ciolacu și Simonis:


Pe data de 20 decembrie 2024, Procurorul General a constituit un grup de lucru format din procurori, polițiști și lucrători ai serviciilor secrete care să elaboreze proiecte de legi și proceduri menite a întări reacția de represiune a statului și caracterul intimidant al legislației și al sancțiunilor contra discursului incitator la violență, la ură și la discriminare.
Parchetul spune că infracțiunea de apologie a fascismului și a rasismului ar fi mai simplu de pedepsit dacă legea nu ar mai preciza că figurile istorice negative lăudate trebuie să fi fost condamnate penal în epocă… Evident, nu se spune nimic despre apologia comunismului sau a totalitarismului sanitar și climatic, că astea sunt la modă acum…
Cică Ministerul Public monitorizează semestrial aceste fapte. În perioada 2018-2022 ar fi fost 21 de sesizări… Adică, vreo 5 pe an. Parchetul General constată cu amărăciune că sunt zone în țară care nu au astfel de dosare, deși sunt instituții care ar fi putut crea dosare prin sesizări… Deci, păcat că statul lasă prea liberă opinia și expresia… Păcat că nu mai e plandemie, ca să curgă amenzile cu sutele de mii și arestările sanitare, climatice sau pentru delict de opinie…
De asemenea, Parchetul General deplânge faptul că prea multa libertate de expresie pe internet este doar contravenție și este cu caracter ilicit doar când amenințarea sau incitarea la ură și discriminare sunt directe. Ar trebui ca și expresiile cu subînțeles sau indirecte să ducă la pușcărie… Deci, pentru că organele au rezolvat crimele, furturile, escrocheriile, optimizarea fiscală, delapidarea, traficul de droguri, arme și persoane, spălarea de bani, corupția, e timpul să se treacă la sancționarea șopârlelor și a criticilor la adresa statului paralel și a exponenților săi…
Parchetul General vrea și ridicarea limitelor pedepselor pentru astfel de fapte (azi, acestea sunt “doar” amenda sau pușcăria pentru maxim un an). De ce? Ca să se poată utiliza metode “specifice” de cercetare (exempli gratia, interceptarea comunicațiilor, monitorizarea, “cablarea”, informatorii, agenții acoperiți, notele informative de la serviciile secrete) și ca să se poată dispune arestări, pentru facilitarea anchetei…
Parchetul General spune că va constitui un grup și o procedură de lucru cu ANCOM pentru a elimina rapid conținutul online suspect. În plandemie, unele site - uri au fost închise pentru simplul fapt că îl criticau pe Iohannis și se pregăteau de dezvăluiri (între timp, unii patroni de astfel de site - uri au trecut subit la cele sfinte). Fin 2025, astfel de cazuri vor deveni obișnuință…
Iată de ce aparatul de represiune al statului nu va rămâne fără bani, ci va primii mai mulți, ca să fie represiunea mai eficientă. Niciun ban nu se va lua de la salariile, diurnele, pensiile speciale și dotările tehnice ale magistraților, milițienilor, jandarmilor și serviciilor secrete. Bani se vor lua de la pensionari, copii, elevi, studenți, profesori și cadre sanitare.
Cică în 2024 ar fi fost “mai multe” astfel de fapte decât în perioada 2018-2022. Probabil, cu 3-4 mai multe. Interesant este că Parchetul General nu are competența de anchetă a faptelor unor cetățeni obișnuiți, care sunt cercetate la nivel de parchet de pe lângă judecătorii. În schimb, PG este competent pentru faptele unor persoane cu calități speciale, cum ar fi parlamentarii și euro-parlamentarii. Față de câțiva astfel de suspecți de serviciu, Parchetul General a declanșat din oficiu urmăriri penale. Nu se dau nume, dar cel puțin unul e evident...
De aici trebuie să ne așteptăm că va veni “curățenia” necesară alegerilor prezidențiale. Va fi brutal și va fi cu surle și trâmbițe la Antena 3 “sienen” și la digi 24…
PS Nu ar spune nimic Parchetul General despre denunțurile penale contra lui Iohannis, pentru uzurpare de calități oficiale…

De ce au început sa fie observate aurorele boreale și in Romania? Am primit aceasta întrebare de la ProTV și de la Antena 1. Sigur, la TV, știrile sunt extrem de condensate și nu e timp de a prelua foarte multe date, mai ales ca parte complementara, dintre ele, sunt îmbrăcate in termeni specifici, mai dificili. Aceasta postare vine sa completeze ce nu s-a mai putut prezenta la TV.

O hartă a ipoteticei Rumânii (România), datată 1855, realizată de Cezar Bolliac
Una bucata teritoriu de 238.397 km² al Statului român.
Pe acest teritoriu regulile se stabilesc conform Constituției României, pornind de la principiile statului de drept, democrației, garantării drepturilor și libertăților fundamentale ale cetățenilor, separația și echilibrul puterilor în stat.
Pentru ca acestea sa existe în realitate, în Constituție sunt prevăzute mai multe puteri în stat:
- parlamentul ca să facă legile conforme cu Constituție și care sa garanteze drepturile și libertățile fundamentale,
- guvernul care să pună în executare legile, ministerele care trebuie că prin subunitățile lor sa garanteze drepturile si libertățile fundamentale conform Constituției și legilor adoptate de parlament,
- președintele care sa promulge legile date de parlament și să le trimită la reexaminare in Parlament, daca este cazul, care are atribuții în politica externă împreună cu parlamentul și este și comandantul forțelor armate și CSAT,
- ministerul public (parchetele) care ar trebui sa reprezinte interesele generale ale societăţii, să apere ordinea de drept, precum şi drepturile şi libertăţile cetăţenilor,
- instanțele care ar trebui să înfăptuiască justiția în numele legii și să efectueze și controlul judecătoresc al actelor administrative,
- forțele armate care ar trebui sa garanteze și democrația constituțională,
- serviciile secrete care ar trebui să asigure securitatea națională a României definita ca fiind "starea de legalitate, de echilibru și de stabilitate socială, economică și politică necesară existenței și dezvoltării statului național român ca stat suveran, unitar, independent și indivizibil, menținerii ordinii de drept, precum și a climatului de exercitare neîngrădită a drepturilor, libertăților și îndatoririlor fundamentale ale cetățenilor, potrivit principiilor și normelor democratice statornicite prin Constituție."
- CCR care ar trebui sa fie garantul SUPREMATIEI Constituției și sa își exercite atribuțiile expres prevăzute de constituției,
- și multe altele.
Chiar daca ddin punct de vedere constituțional sunt numai 3 puteri în stat: legislativă, executivă și judecătorească, fiecare dintre cei enumerați mai sus reprezintă o putere de stat, luată individual, raportat la rolul constituțional care i-a fost stabilit.
Toți cei mai de sus înseamnă un imens aparat de stat platit de la bugetul de stat, buget deficitar, motiv pentru care au supraindatorat Romania și românii vor fi buni de plată niste multe generații de acum încolo.
Cu toate acestea, după primul mandat, Iohannis, ca președinte, ne-a spus că România este un stat eșuat.
Și atât de eșuat l-a considerat încât a considerat că nu mai este necesar ca românii să își aleagă președintele, iar împreună cu reprezentanții serviciilor secrete a acționat pentru a determina CCR sa le spună românilor că procesul electoral este o poveste frumoasa care poate fi anulat oricând de CCR, că așa vrea mușchiul judecătorilor CCR cu al lui Iohannis și al serviciilor.
Ceilalți care trebuiau să restabilească ordinea de drept, sa garanteze democrația și statul de drept în România: îi doare direct la basca.
În litigiul care a fost la Curtea de Apel București nu este vorba numai de judecător, este vorba de toți ceilalți care au fost chemați ca și pârâți tocmai pentru a își exercită rolul constituțional.
Procuror, reprezentant SRI, reprezentant MApN și Stat Major al apărării?
Nu au nicio treabă nici cu Constituția, nici cu drepturile și libertățile fundamentale.
Am solicitat înregistrarea de ședință. Când o să intru în posesia ei, o voi face publică. Nu de alta, dar sa ascultați singuri ce s-a întâmplat la termen, nu să auziți numai frânturi mascate pe care vi le spun unii.
Vor fi vreo 6-7 ore. E mult, dar ar cam trebui sa le ascultați.
Eu ascultam și mă gândeam ce căuta aia acolo? Care e rolul lor? În niciun caz nu era vreun rol care sa aibă treabă cu cel pe care li l-a conferit Constituția Romaniei.
Adevărul este că toți reprezentanții puterilor prezente au dovedit că sunt niște puteri de stat eșuate.