Sfânta Biserica Ortodoxă

luni, 6 ianuarie 2025

Avocat Elena Radu - PROTEST Duminică, 12 ianuarie 2025, ora 14.00 București, Piața Universității

 

PROTEST

Duminică, 12 ianuarie 2025, ora 14.00
București, Piața Universității
REVENDICĂRI:
CCR:
1. CCR să adopte o nouă Hotărâre prin care să anuleze Hotărârea nr. 32/06.12.2024 (prin care s-a anulat procesul electoral) și, în respectul votului popular exprimat în primul tur al alegerilor prezidențiale din anul 2024, să hotărască organizarea celui de al doilea tur de scrutin pentru alegerea Președintelui României, la care vor participa domnul Călin Georgescu și doamna Elena-Valerica Lasconi, în această ordine, conform Hotărârii CCR nr. 31/02.12.2024, pentru reinstaurarea democrației, respectarea suveranității naționale a poporului român și a dreptului de a alege și de a fi ales al cetățenilor României.
2. CCR să constate existenta împrejurărilor care justifică interimatul în exercitarea funcției de Președinte al României, ca urmare a încetării mandatului lui Klaus Iohannis la data de 21.12.2024, şi să comunice cele constatate Parlamentului şi Guvernului.
3. CCR să adopte o nouă Hotărâre prin care să anuleze Hotărârea nr. 2/05.10.2024 (prin care a fost eliminată din cursa electorală prezidențială dna Diana Ivanovici Șoșoacă în mod nelegal și neconstituțional, prin adăugarea la lege și la Constituție de către CCR a unor condiții de eligibilitate a candidaturii), pentru eliminarea precedentului periculos creat prin care CCR poate să înlăture din cursa electorală, în mod arbitrar, orice cetățean care îndeplinește condițiile de candidatură prevăzute de lege.
4. Demisia judecătorilor CCR, după ce remediază criza constituțională pe care au creat-o.
PREȘEDINȚII SENATULUI ȘI CAMEREI DEPUTAȚILOR:
Să sesizeze CCR cu o cerere de constatare a vacanței funcției de Președinte al României, ca urmare a expirării mandatului lui Klaus Iohannis la data de 21 decembrie 2024.
KLAUS IOHANNIS:
Klaus Iohannis să părăsească Palatul Cotroceni. Nu mai deține funcția de Președinte al României, mandatul expirându-i la data de 21 decembrie 2024, ocupă în mod abuziv Palatul Cotroceni.
GUVERNUL CIOLACU2:
Guvernul Ciolacu 2 să își dea demisia și, până la depunerea jurământului de către membrii Guvernului al cărui prim-ministru este propus candidat de către președintele ales în urma organizării celui de al doilea tur de scrutin, să îndeplinească numai actele necesare pentru administrarea treburilor publice, conform art. 110 alin 4 din Constituția României.

sâmbătă, 4 ianuarie 2025

Avocat Elena Radu - Cum e cu lupta

Cum e cu lupta

Poporul român a ajuns să fie obligat să lupte, de mult timp, cu ăia care au ajuns în funcții de decizie sau de reprezentare, ca să își păstreze sau să își recâștige drepturile și libertățile fundamentale.
În lupta asta nu este vorba de niciun organism străin sau vreo alianța din care face România parte. Este vorba numai de nesimțirea celor care au ajuns să dețină funcții de decizie și care cred că pot să facă ce vor cu poporul român, uitând că funcțiile alea există pentru că poporul le-a creat.
Eh, în lupta asta trebuie să înveți să nu te lași distras sau manipulat.
Să te întrebi: ce nu e în regulă în țara asta și ce ar trebui să se întâmple?
Și uite așa își stabilești calea de urmat din punctul A în punctul B, pe care eu o numesc ”șosea”.
Dacă vrei să parcurgi distanța aia, trebuie să rămâi numai pe ”șosea” și să mergi tot înainte.
Vor fi mulți ”binevoitori” să își dea la picioare, la coaste, să te oprească, să te întoarcă din drum sau să te facă să alergi după ei pe arătură.
Odată plecat pe fentă și intrând în jocul binevoitorilor, vei merge pe orice direcție, pe arătură, înapoi, dar nu vei mai reuși niciodată să ajungi pe șosea în punctul B, așa cum ți-ai propus.
Drept urmare, vreți să se întâmple ceva și să scăpați de a vă lupta în continuu pentru drepturile și libertățile voastre?
Atunci stați pe ”șoseaua” voastră!
Ignorați-i pe toți binevoitorii care vor să vă oprească, să vă întoarcă din drum sau să vă scoată de pe șosea și să vă ducă pe arătură!

Avocat Elena Radu - Că tot mă întrebați despre ce infracțiune au săvârșit ăia din PSD față de declarațiile lui Ciolacu și Simonis

 

Că tot mă întrebați despre ce infracțiune au săvârșit ăia din PSD față de declarațiile lui Ciolacu și Simonis:

- nu e frauda electorala in sensul legii nr. 208/2015, că se prevede in mod expres in definiția din aceasta lege că este numai în sensul legii respective (alegerile parlamentare);
- nu se incadreaza la niciuna din infracțiunile electorale prevăzute de codul penal ca fiind infracțiuni electorale: art 385 - 391 Cod penal:
Însă, poate fi exact la ca Dragnea, infracțiunea prevăzută de art. 13 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție:
”Fapta persoanei care indeplineste o functie de conducere într-un partid, într-un sindicat sau patronat ori în cadrul unei persoane juridice fără scop patrimonial, de a folosi influența ori autoritatea sa în scopul obtinerii pentru sine ori pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, se pedepseste cu inchisoare de la unu la 5 ani.”.
La Dragnea s-a retinut: ”"În drept, fapta inculpatului Dragnea Nicolae-Liviu, care, cu ocazia campaniei electorale pentru demiterea preşedintelui, pe care o coordona, precum şi în ziua votului, şi-a exercitat influenţa şi autoritatea provenind din funcţia de conducere deţinută în cadrul PSD, în scopul de a obţine succesul demersului electoral (validarea referendumului) prin utilizarea de mijloace interzise de lege (solicitarea adresată reprezentanţilor PSD din teritoriu de a organiza, în ziua votului, tombole şi concursuri cu premii condiţionate de dovada prezentării alegătorilor la vot, solicitarea adresată reprezentanţilor PSD din secţiile de votare de a întocmi liste cu numele şi adresele persoanelor care nu participaseră la vot, pentru ca pe baza acestora militanţii de partid să se deplaseze la domiciliile lor şi să-i determine să participe la referendum), întruneşte elementele constitutive ale infracţiunii prevăzute de art. 13 din Legea nr.78/2000".
Este vorba de decizia ICCJ - Completul de 5, nr. 114 din 22 aprilie 2016
Așa că ar trebui să iasă cetățenii care au fost duși la vot de PSD-isti si sfatuiti sa voteze cu Simion, ca sa aveti probe ca sa faceti plangere penala celor cu functie de conducere in PSD, incepand cu Simonis, ca au savarsit infractiunea prevazuta de art 13 din Legea nr. 78/2000 cu ocazia alegerilor prezidentiale din 24.11.2024.
Ei declara ca au dat voturi lui Simion, ca sa intre Simion cu Ciolacu in turul al doilea. Pe scenariul și simularile lor, daca intra Ciolacu cu Simion in turul 2, câștiga Ciolacu.
Restul sunt povesti, nu infractiuni.
PS: au sfidat cetățenii în ultimul hal, râzându-le în nas cu ascultăm, nu judecăm. Eh, poate vor ajunge ei să fie judecați.

Profesor.Univ.Dr.Habil.Silviu Gurlui - O precizare fenomene distincte!

O precizare
În spațiul public, în acest început de an au apărut foarte multe poze spectaculoase care surprind culoarea cerului, în general, roșiatică sau alte nuanțe apropiate. Am menționat ca noaptea (NOAPTEA) în condițiile activității solare intense, a unor perturbații din atmosfera, ionosferă, de câmp magnetic , etc, particulele încărcate proiectil au încă suficienta energie sa producă efectele luminoase la altitudini joase și mai ales, cel mai important, și la latitudini joase, adică observabile și in Europa de Sud. Deci, imaginile văzute noaptea, asa se explica. Sunt aurore boreale.
Ulterior, dimineață sau pe seara, adică la răsărit și la asfințit, din nou au fost observate culori rosiatice/portocalii, etc pe cer, înspre acele direcții. Acestea sunt cauzate de împrăștierea luminii solare pe microparticulele și moleculele din atmosfera. Se mai numește difuzie. În acest caz, din întreaga lumina de la Soare, cele mai împrăștiate sunt radiațiile cu lungimi de unda mici. Adică, din spectrul vizibil, acestea care impresionează ochiul omenesc, culorile albastru/violet sunt cele mai împrăștiate, ele nu mai ajung la ochiul nostru. Cele care ajung spre noi sunt cele de lungime de unda mari : roșu, portocaliu, etc. Noi putem sa vedem asa spectacol în condiții specifice ale atmosferei, în funcție de încărcarea atmosferei cu poluanți, de înălțimea straturilor de microparticule/nori, etc.
Am vrut sa se înțeleagă limpede ca avem doua fenomene distincte. Ambele spectaculoase, ambele reflecta o interacțiune a radiațiilor sau particulelor care vin de la Soare și interacționează cu minunata noastră atmosfera.

vineri, 3 ianuarie 2025

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea – Pe data de 20 decembrie 2024, Procurorul General a constituit un grup de lucru format din procurori, polițiști și lucrători ai serviciilor secrete care să elaboreze proiecte de legi și proceduri menite a întări reacția de represiune a statului și caracterul intimidant al legislației și al sancțiunilor contra discursului incitator la violență, la ură și la discriminare.


Pe data de 20 decembrie 2024, Procurorul General a constituit un grup de lucru format din procurori, polițiști și lucrători ai serviciilor secrete care să elaboreze proiecte de legi și proceduri menite a întări reacția de represiune a statului și caracterul intimidant al legislației și al sancțiunilor contra discursului incitator la violență, la ură și la discriminare. 

Parchetul spune că infracțiunea de apologie a fascismului și a rasismului ar fi mai simplu de pedepsit dacă legea nu ar mai preciza că figurile istorice negative lăudate trebuie să fi fost condamnate penal în epocă… Evident, nu se spune nimic despre apologia comunismului sau a totalitarismului sanitar și climatic, că astea sunt la modă acum… 

Cică Ministerul Public monitorizează semestrial aceste fapte. În perioada 2018-2022 ar fi fost 21 de sesizări… Adică, vreo 5 pe an. Parchetul General constată cu amărăciune că sunt zone în țară care nu au astfel de dosare, deși sunt instituții care ar fi putut crea dosare prin sesizări… Deci, păcat că statul lasă prea liberă opinia și expresia… Păcat că nu mai e plandemie, ca să curgă amenzile cu sutele de mii și arestările sanitare, climatice sau pentru delict de opinie… 

De asemenea, Parchetul General deplânge faptul că prea multa libertate de expresie pe internet este doar contravenție și este cu caracter ilicit doar când amenințarea sau incitarea la ură și discriminare sunt directe. Ar trebui ca și expresiile cu subînțeles sau indirecte să ducă la pușcărie… Deci, pentru că organele au rezolvat crimele, furturile, escrocheriile, optimizarea fiscală, delapidarea, traficul de droguri, arme și persoane, spălarea de bani, corupția, e timpul să se treacă la sancționarea șopârlelor și a criticilor la adresa statului paralel și a exponenților săi… 

Parchetul General vrea și ridicarea limitelor pedepselor pentru astfel de fapte (azi, acestea sunt “doar” amenda sau pușcăria pentru maxim un an). De ce? Ca să se poată utiliza metode “specifice” de cercetare (exempli gratia, interceptarea comunicațiilor, monitorizarea, “cablarea”, informatorii, agenții acoperiți, notele informative de la serviciile secrete) și ca să se poată dispune arestări, pentru facilitarea anchetei… 

Parchetul General spune că va constitui un grup și o procedură de lucru cu ANCOM pentru a elimina rapid conținutul online suspect. În plandemie, unele site - uri au fost închise pentru simplul fapt că îl criticau pe Iohannis și se pregăteau de dezvăluiri (între timp, unii patroni de astfel de site - uri au trecut subit la cele sfinte). Fin 2025, astfel de cazuri vor deveni obișnuință… 

Iată de ce aparatul de represiune al statului nu va rămâne fără bani, ci va primii mai mulți, ca să fie represiunea mai eficientă. Niciun ban nu se va lua de la salariile, diurnele, pensiile speciale și dotările tehnice ale magistraților, milițienilor, jandarmilor și serviciilor secrete. Bani se vor lua de la pensionari, copii, elevi, studenți, profesori și cadre sanitare. 

Cică în 2024 ar fi fost “mai multe” astfel de fapte decât în perioada 2018-2022. Probabil, cu 3-4 mai multe. Interesant este că Parchetul General nu are competența de anchetă a faptelor unor cetățeni obișnuiți, care sunt cercetate la nivel de parchet de pe lângă judecătorii. În schimb, PG este competent pentru faptele unor persoane cu calități speciale, cum ar fi parlamentarii și euro-parlamentarii. Față de câțiva astfel de suspecți de serviciu, Parchetul General a declanșat din oficiu urmăriri penale. Nu se dau nume, dar cel puțin unul e evident... 

De aici trebuie să ne așteptăm că va veni “curățenia” necesară alegerilor prezidențiale. Va fi brutal și va fi cu surle și trâmbițe la Antena 3 “sienen” și la digi 24…

PS Nu ar spune nimic Parchetul General despre denunțurile penale contra lui Iohannis, pentru uzurpare de calități oficiale…

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea 

joi, 2 ianuarie 2025

Profesor.Univ.Dr.Habil.Silviu Gurlui - Aurorele boreale, tot mai vizibile din România -II-


De ce au început sa fie observate aurorele boreale și in Romania? Am primit aceasta întrebare de la ProTV și de la Antena 1. Sigur, la TV, știrile sunt extrem de condensate și nu e timp de a prelua foarte multe date, mai ales ca parte complementara, dintre ele, sunt îmbrăcate in termeni specifici, mai dificili. Aceasta postare vine sa completeze ce nu s-a mai putut prezenta la TV.

Faptul ca vedem acum aurore asa spectaculoase, inclusiv din Europa Centrală și Europa de Sud, așadar, inclusiv din Romania, ne arata ca in atmosfera au apărut niște schimbări. Fiecare detaliu contează. Culoarea, regiunea, etc.
Particulelele proiectil din vintul solar (din exploziile solare) pătrund mult mai ușor în atmosfera, spre latitudini mai joase! Aceasta poate fi realizata fie dacă electronii sau protonii suferă o accelerare suplimentara in atmosfera (câștigă energie) fie câmpul magnetic din magnetosfera s-a slăbit, fie liniile de cimp magnetic suferă niște transformări, astfel ca electronii (in special) reușesc sa ajungă la altitudini joase la energii suficiente sa excite moleculele de azot (sa avem acele culori (rosiatice/violete) la aproximativ 100 km altitudine.
Teoretic, se poate face accelerarea in ionosfera, din cauza perturbațiilor potențiale ale densității de sarcini, deci apariția unor câmpuri electrice locale, cauzate de praf meteoric, cutremure puternice de pamint, încălzirea climei, erupții vulcanice, etc. Insa, contribuția lor, probabil este una încă redusa.
Cert este ca avem o slăbire a câmpului magnetic din magnetosfera și, in plus, o deplasare a polului magnetic nord, dinspre Canada spre Siberia (cu 50-60 km/an, după anul 2000). Aceste doua fenomene măsurabile, certe, au o contribuție majora la mutarea arealului de răspândire a acestor fenomene luminoase din atmosfera. Asa ne putem explica de ce, asa fenomene spectaculoase, in mod surprinzător, se pot vedea și de la noi.
Evident, un alt parametru cheie e legat de fluxul de particule, de spectrul energetic, de distribuția energetica a particulelor din vintul solar. Și, in acest an, avem maximum! Așadar, vom putea asista la spectacole, cel mai probabil, încă și mai importante.
Aceste fenomene din atmosfera reprezinta o mare oportunitate pentru oamenii de știință sa analizeze foarte mulți parametri, mai ales spectroscopici, în relație cu alte modificări, asa cum le-am prezentat mai sus.

Avocat Elena Radu - Pe acest teritoriu regulile se stabilesc conform Constituției României, pornind de la principiile statului de drept, democrației, garantării drepturilor și libertăților fundamentale ale cetățenilor, separația și echilibrul puterilor în stat.


O hartă a ipoteticei Rumânii (România), datată 1855, realizată de Cezar Bolliac

Una bucata teritoriu de 238.397 km² al Statului român. 

Pe acest teritoriu regulile se stabilesc conform Constituției României, pornind de la principiile statului de drept, democrației, garantării drepturilor și libertăților fundamentale ale cetățenilor, separația și echilibrul puterilor în stat. 

Pentru ca acestea sa existe în realitate, în Constituție sunt prevăzute mai multe puteri în stat: 

- parlamentul ca să facă legile conforme cu Constituție și care sa garanteze drepturile și libertățile fundamentale, 

- guvernul care să pună în executare legile,  ministerele care trebuie că prin subunitățile lor sa garanteze drepturile si libertățile fundamentale conform Constituției și legilor adoptate de parlament, 

- președintele care sa promulge legile date de parlament și să le trimită la reexaminare in Parlament, daca este cazul, care are atribuții în politica externă împreună cu parlamentul și este și comandantul forțelor armate și CSAT, 

- ministerul public (parchetele) care ar trebui sa reprezinte interesele generale ale societăţii, să apere ordinea de drept, precum şi drepturile şi libertăţile cetăţenilor,

-  instanțele care ar trebui să înfăptuiască justiția în numele legii și să efectueze și controlul judecătoresc al actelor administrative,

- forțele armate care ar trebui sa garanteze și democrația constituțională, 

- serviciile secrete care ar trebui să asigure securitatea națională a României definita ca fiind "starea de legalitate, de echilibru și de stabilitate socială, economică și politică necesară existenței și dezvoltării statului național român ca stat suveran, unitar, independent și indivizibil, menținerii ordinii de drept, precum și a climatului de exercitare neîngrădită a drepturilor, libertăților și îndatoririlor fundamentale ale cetățenilor, potrivit principiilor și normelor democratice statornicite prin Constituție."

- CCR care ar trebui sa fie garantul SUPREMATIEI Constituției și sa își exercite atribuțiile expres prevăzute de constituției, 

- și multe altele. 

Chiar daca ddin punct de vedere constituțional sunt numai 3 puteri în stat: legislativă, executivă și judecătorească, fiecare dintre cei enumerați mai sus reprezintă o putere de stat, luată individual, raportat la rolul constituțional care i-a fost stabilit.

Toți cei mai de sus înseamnă un imens aparat de stat platit de la bugetul de stat, buget deficitar, motiv pentru care au supraindatorat Romania și românii vor fi buni de plată niste multe generații de acum încolo. 

Cu toate acestea, după primul mandat, Iohannis, ca președinte, ne-a spus că România este un stat eșuat. 

Și atât de eșuat l-a considerat încât a considerat că nu mai este necesar ca românii să își aleagă președintele, iar împreună cu reprezentanții serviciilor secrete a acționat pentru a determina CCR sa le spună românilor că procesul electoral este o poveste frumoasa care poate fi anulat oricând de CCR, că așa vrea mușchiul judecătorilor CCR cu al lui Iohannis și al serviciilor. 

Ceilalți care trebuiau să restabilească ordinea de drept, sa garanteze democrația și statul de drept în România: îi doare direct la basca. 

În litigiul care a fost la Curtea de Apel București nu este vorba numai de judecător, este vorba de toți ceilalți care au fost chemați ca și pârâți tocmai pentru a își exercită rolul constituțional. 

Procuror, reprezentant SRI, reprezentant MApN și Stat Major al apărării? 

Nu au nicio treabă nici cu Constituția, nici cu drepturile și libertățile fundamentale.

Am solicitat înregistrarea de ședință. Când o să intru în posesia ei, o voi face publică. Nu de alta, dar sa ascultați singuri ce s-a întâmplat la termen, nu să auziți numai frânturi mascate pe care vi le spun unii. 

Vor fi vreo 6-7 ore. E mult, dar ar cam trebui sa le ascultați. 

Eu ascultam și mă gândeam ce căuta aia acolo? Care e rolul lor? În niciun caz nu era vreun rol care sa aibă treabă cu cel pe care li l-a conferit  Constituția Romaniei.

Adevărul este că toți reprezentanții puterilor prezente au dovedit că sunt niște puteri de stat eșuate.

Avocat Elena Radu