Sfânta Biserica Ortodoxă

sâmbătă, 7 decembrie 2024

Avocat Marina-Ioana Alexandru - ATENȚIEE!!! Anularea alegerilor parlamentare înseamnă că România va fi aruncată într-un haos fără precedent!!!

 

ATENȚIEE!!!

Anularea alegerilor parlamentare înseamnă că România va fi aruncată într-un haos fără precedent!!! Asta arată că toți aceia care și-au adus contribuția la punerea în operă a acestei situații, fiecare în felul său, reprezintă fără echivoc și putință de tăgadă dușmanul dinlăuntru și cel dinafară față de care avem datoria sacră să ne apărăm pe noi înșine și țara. Art.54 și art. 55 din Constituția României coroborat cu Legea Securității Naționale!!!
Suntem într-o situație extrem de gravă de trădare, înaltă trădare, distrugere și uzurpare a siguranței naționale, săvârșite de către aceia care ar fi trebuit să ne reprezinte cu demnitate și integritate interesul nostru național și pe care îi plătim cu bani grei, banii noștri de la bugetul de stat!!!
Art.118 din Constituția României spune imperativ că "Armata este subordonată exclusiv voinţei poporului pentru garantarea suveranităţii, a independenţei şi a unităţii statului, a integrităţii teritoriale a ţării şi a democraţiei constituţionale".
Armata română, fă-ți datoria, căci ai depus jurământ pentru apărarea poporului român și a României!!!
Dragi români de aici și de pretutindeni, cu pace, calm, discernământ și înțelepciune să fim uniți în Duh la rugăciune și în faptă bună pentru neamul nostru românesc și pentru țară!!!
Să nu îngăduim ca acești uzurpatori să ne atingă libertatea, drepturile și autoritatea noastră de oameni vii cu voință liberă, conștiință, rațiune și simțire!!!
Așa să ne ajute DUMNEZEU!!!

Avocat Elena Radu - APEL CĂTRE TOȚI CEI DIN FORȚELE ARMATE ROMANE

APEL CĂTRE TOȚI CEI DIN FORȚELE ARMATE ROMANE (indiferent ca e SRI, SIE, SPP, Armata etc toti cei din institutiile militarizate) care mai cred in juramant, mai tin cu patria și poporul:

NU VA LASATI!
SCOATETI PUBLIC TOATE DOVEZILE PE CARE LE AVETI!
NU ACCEPTATI!
NU VA SPERIATI!
ADUCETI-VA AMINTE DE JURAMANT!
AȘA CUM V-AM SPUS ȘI IERI: VOI PUTEȚI SĂ O REZOLVAȚI PAȘNIC, FĂRĂ SĂ PUNEȚI POPORUL ÎN PERICOL!
VOI SUNTEȚI MULȚI, EI PUȚINI, TREBUIE DOAR SĂ VĂ GÂNDIȚI ȘI SĂ GĂȘIȚI PROCEDURILE APLICABILE ÎN PREZENT!
ARTICOLUL 118 ALIN 1 DIN CONSTITUTIE:
Armata este subordonată exclusiv voinţei poporului pentru garantarea democraţiei constituţionale.
Noi n-avem pârghii legale.
Voi aveți!
Tocmai pentru situații ca cea din prezent este rolul constitutional pe care vi l-a conferit poporul atunci cand a votat Constituția.

Avocat Elena Radu - Maine, 8 decembrie 2024 - Ziua Constituției României.

 Maine, 8 decembrie 2024 - Ziua Constituției României.
Mâine, 8 decembrie 2024 - trebuia să ne votăm președintele, însă acest drept ne-a fost anulat chiar de Curtea Constituțională a României care a stabilit la 06.12.2024 că Iohannis va fi președinte până la depunerea președintelui nou ales.
Aceasta în condițiile în care Iohannis ieșise înainte de motivarea deciziei CCR și ne-a spus că noi alegeri pentru președinte vor fi organizate după convocarea NOULUI Parlament, convocarea de consultări cu partidele parlamentare și constituirea NOULUI Guvern al României după alegerile parlamentare.
Or, convocarea NOULUI Parlament este atribuția Președintelui.
Așa că , cu complicitatea judecătorilor CCR, Iohannis ne-a spus cu alte cuvinte că vom alea un nou președinte când o să vrea el.
Așa că mâine, 08.12.2024, ora 14.00, în semn de protest, vom cânta toți public, oriunde ne aflăm (de la ferestre, în metrou, pe stradă etc) și vom posta pe toate rețelele de socializare: ”Trăiască România!”.
Textul îl găsiți aici:
NU NE LĂSĂM!
NU ACCEPTĂM!
NU TĂCEM!
TRĂIASCĂ LIBERTATEA! TRĂIASCĂ ROMÂNIA!
TRĂIASCĂ ÎN FERICIRE ŞI LINIŞTE POPORUL!
TRĂIASCĂ ROMÂNIA! TRĂIASCĂ TRICOLORUL!

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea - Motivația faptică a contestației în anulare contra deciziei CCR de vineri, 6 decembrie 2024, prin care s-a anulat întregul proces electoral privind alegerea Președintelui României


Motivația faptică a contestației în anulare contra deciziei CCR de vineri, 6 decembrie 2024, prin care s-a anulat întregul proces electoral privind alegerea Președintelui României

După o serie de decizii administrative și comunicate publice din care rezulta optica CCR de a nu permite nicio cerere de anulare sau de revizuire a deciziei de luni, CCR a fost convocată de urgență în ziua de vineri, fără formalitățile legale necesare, fără a invita reprezentantul parchetului la ședință și fără a avertiza în vreun fel opinia publică.
Din motivarea deciziei de vineri, foarte succintă și total neuzuală ca exprimare (stilul elaborat, tehnic și uneori prolix al deciziilor CCR este înlocuit cu un stil de extemporal grăbit și lacunar), rezultă că CCR s-ar fi auto-sesizat pentru a lua această decizie. Nu există nicio situație legală în care CCR să se pronunțe asupra unei chestiuni juridice fără a fi sesizată de o persoană sau o instituție anume. Dimpotrivă, așa cum rezultă din Legea alegerilor pentru funcția de președinte al României nr.370/2004, mai precis, art. 52 alin.2, în această materie CCR se poate pronunța numai la cererea unui partid sau competitor electoral. În niciun caz, într-o astfel de procedură, CCR nu se pronunță din oficiu. Este exact ceea ce s-a întâmplat în cazul deciziei din 2 decembrie – cererea formulată de un competitor electoral a fost respinsă ca tardivă, cealaltă cerere formulată de un competitor electoral a fost respinsă ca neîntemeiată. Autoritatea de lucru judecat a acestei decizii a fost înfrântă.
Mult mai grav este că decizia CCR pronunțată vineri a anulat în totalitate procesul electoral. Nu doar turul I de scrutin a fost anulat, ci întregul proces electoral. Trebuie acum ca totul să fie luat de la capăt – minus, foarte probabil, candidații care vor fi invalidați pe parcurs pe motiv de note informative de la serviciile secrete. Se observă din motivarea deciziei CCR de vineri că singurele „probe” pe care s-a bazat decizia de anulare a întregului proces electoral sunt notele informative de la SRI, SIE și Ministerul de Interne, așa-zis desecretizate de CSAT. Nu există niciun motiv în acest moment, rațional sau emoțional, să credem că acest precedent nu va fi devenit un tipar de acțiune statală în viitoarele alegeri.
Așa cum rezultă din art. 52 alin.1 din Legea nr.370/2004, competența CCR se limitează la a constata dacă, în urmarea unei fraude electorale, se modifică sau nu ierarhia candidaților. Dacă da, CCR poate doar să anuleze turul I, dispunând repetarea acestuia, iar nu anularea întregului proces electoral. Din motivarea lapidară a deciziei criticate prin prezenta cale extraordinară de atac rezultă că doar unul dintre candidați ar fi manipulat electoratul. Așadar, CCR putea doar să anuleze turul I, iar nu întregul proces electoral.
Din nefericire, CCR a interpretat un text constituțional, respectiv, art. 146 lit.f) din Constituție, cu totul contrar înțelesului normal al acestuia. Constituția dă CCR dreptul de a veghea la respectarea procedurii de alegere a Președintelui României, precum și competența de a confirma rezultatele sufragiului.
Nu există în Constituție niciun text care să confere CCR competența de a anula întregul proces electoral, ci numai comptența de a confirma rezultatele alegerilor.
A veghea asupra procesului electoral nu înseamnă a-l anula, ci a nu permite ca evenimente sau fapte administrative ori electorale să îl împiedice sau să îl deturneze de la parcursul normal. Această atribuție de a veghea se exercită în timpul, iar nu după alegeri.
Competența CCR de a anula turul I sau II este stabilită în Legea nr.370/2004, iar nu în Constituție.
Este de o crucială importanță ca aceste limite de competență să fie respectate, iar nu extinse dincolo de litera legii și spiritul Constituției. Altfel, CCR va ajunge să nege, prin votul unei majorități a votului unui număr de 9 persoane (judecătorii CCR), votul unui numar de peste 9,5 milioane de oameni.
Decizia CCR din 6 decembrie 2024 este un precedent extrem de periculos, întrucât:
-pe de o parte, este o negare pe față a art. 2 din Constituție (suveranitatea națională aparține poporului român și se exercită prin reprezentanții săi aleși), repetabilă ori de câte ori puterea se vrea stabilă la putere, deci ne-înlocuibilă prin alegeri, iar
-pe de altă parte, este o motivație foarte serioasă pentru ca poporul să își piardă încrederea în democrație, alegeri și statul de drept.
Tot în legătură cu depășirea atribuțiilor CCR, se observă că, prin intermediul punctului 22 din motivare, adăugat deciziei de vineri fără absolut nicio motivație și în lipsa oricărei solicitări a vreunei persoane sau instituții legal îndrituite, CCR a decis discreționar că actualul președinte al României, căruia îi expiră mandatul în data de 21 decembrie 2024, va putea exercita această funcție și ulterior, până la momentul la care se va fi validat mandatul noului președinte ales. Aceasta este o anti-constituțională și unică în istoria democrației de tip constituțional prelungire sine die a mandatului actualului președinte, întrucât nu este deloc sigur că, în viitorul apropiat, cei 9 judecători ai CCR vor mai valida vreodată vreun scrutin care nu corespunde „criteriilor” impuse de serviciile secrete prin notele lor informative. Este vorba, pur și simplu, de o lovitură de stat.
În fine, vom mai nota că la ședința informală de vineri, 6 decemrie 2024, a celor 9 judecători CCR, nu a participat niciun reprezentant al Parchetului General, deși ar fi fost obligatoriu conform legii.
*notă: nu există prea mari șanse ca această contestație să fie considerată admisibilă, întrucât se consideră că toate deciziile CCR sunt general obligatorii și, deci, inatacabile; este, desigur, o prejudecată și o potențială denegare de dreptate să respingi orice cale da atac, mai ales când e vorba de o asemenea decizie aberantă ca cea de vineri a CCR, dar acesta este terenul ostile pe care trebuie să jucăm

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea - Aflu cu surprindere că, mai nou, Ministerul de Interne se ocupă cu contra-spionajul.

Aflu cu surprindere că, mai nou, Ministerul de Interne se ocupă cu contra-spionajul.

Iată ce scrie într-un recent comunicat public al MI:
“În urma activităților specifice pe linie de contraspionaj au fost obţinute date certe care relevă intenţiile unor persoane de pe teritoriul României de a iniţia acţiuni de natură să afecteze suveranitatea statului român”.
Dincolo de limbajul de milițian (“activități specifice, pe linie de…”) care a procedat la urcarea în copac, comunicatul oamenilor lui Predoiu probează că serviciile secrete nu sunt ceea ce par - ele sunt în toate cele ce sunt și mai mult decât atât. Iar înduioșarea e mare când vezi că_contrasșșpionii milițieni apără suveranitatea României, deși a fi suveranist = a fi extremist (apud usr & CE = love).

miercuri, 4 decembrie 2024

Avocat Elena Radu - Apel către IT-isti și nu numai

 

Apel către IT-isti și nu numai

Cică alegerile presedintiale s-ar vrea sa fie fraudate, în sensul să fie scos "din soft" președintele, nu ăla de iasă conform votului românilor.

Eh, chestia asta nu s-ar putea face decât la centralizare.
Însă, pentru a face asta ar însemna ca noi să stăm în pasivitate, deoarece toate procesele verbale aferente fiecărei secții sunt încărcate pe platforma roaep.

De ex, în primul tur al alegerilor președințiale, prezenta la vot și rezultatul numărătorii se vedea în timp real aici: Alegeri prezidențiale - Tur 1 , 24 Noiembrie 2024

Pe parcurs ce se termina numărătoarea într-o secție, se incarca procesul-verbal in platforma .
Așa că toate procesele-verbale aferente secțiilor de vot se incarca pe platforma roaep, inclusiv în format pdf. (Vedeți foto atașat de la o secție de votare).

Așa că pentru a face și noi, fraierii de cetățeni, o numărătoare paralela, ca să ne asigurăm că președintele care iasă la vot în turul 2 este chiar ăla votat de români, este nevoie sa se facă o aplicație in care sa se introducă toate secțiile de votare din țară și străinătate și să se preia și să se treacă în timp util rezultatele din fiecare secție de votare.

Eu vreau sa avem presedinte pe ăla ales de cetățeni, bun prost cum or vota cetățenii, nu ăla de ni-l baga unii pe gat.

Așa că cine se pricepe sa facă un soft ca să numărăm in paralel?

Nu de alta, dar față de nebunia care este in campania asta electorală și toate dezinformările care sunt la ordinea zilei, sa fim sigur că președinte va fi ăla care iasă în mod real. 

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea - Cenzura nu este soluția. Cenzura e mereu soluția care duce la totalitarism.

 

(transcrierea discursului Domnului Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea de ieri, din PE, comisia IMCO, relativ la tic tok și eventuala sa implicare ilegitimă în alegeri)

Influența social media asupra procesului electoral indică utilitatea unei reglementări corecte și oneste a domeniului. Educația digitală și monitorizarea conținutului din perspectiva manipulării ilegale a opțiunilor politice sau a prevenției și stopării spălării banilor pot fi soluții complementare, dar nu unice. Cenzura nu este soluția. Cenzura este mereu grețeala, clișeiul care conduce la totalitarism.

Propaganda politică, inclusiv cea care se face cu bani publici, nu este altceva decât cumpărarea emoțiilor electoratului. Exagerarea în politică este în sine o potențială manipulare, dar nu este nici ilegală, nici ilegitimă. Politicienii trebuie să se facă auziți, de aceea au nevoie de amplificatori (social)media ai vocii lor, care se întâmplă deseori să fie chiar vocea poporului. CtEDO a statuat constant că libertatea de opinie a politicianului trebuie protejată chiar și când este exagerată, pentru că este esențială pentru democrație, diversitate de opinie și pluralism politic și cultural.
Tic tok este o platformă social media care practică insisten și ilegitim cenzura conținutului și a opiniilor. O face din proprie inițiativă și fără drept de apel. Tic tok nu trebuie să cenzureze mai mult – trebuie să cenzureze mai puțin sau deloc.
A cenzura tic tok, a obliga tic tok să cenzureze mai mult, înseamnă a cenzura și facebook, instratram, youtube sau X, precum și mass media convențională (televiziunea, radioul, presa scrisă). Or, asta ar însemna sacrificarea principiilor din Tratatel UE relative la democrația reprezentativă, pe temeiul falsei probleme a dezinformării. O parte a vocii poporului ar rămâne discretă, tăcută, nereprezentată, ceea ce ar fi inacceptabil pentru construcția juridică a UE, ca un instrument al democrației. Nimeni nu poate pretinde că deține democrația în proprietate.
În altă ordine de idei, când este vorba de propagandă politică pe bani publici, nu monitorizarea este prioritată, ci transparența cheltuirii banilor publici și necesitatea prevenției spălării banilor. Platformele de social media pot fi determinate să fie transparente în acest scop, precum și să elimine conținutul ilegal sau ilegitim. În rest, numai instanțele de judecată ar putea dispune alte sancțiuni.
Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea