Sfânta Biserica Ortodoxă

marți, 13 august 2024

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea - Legea contra cămătăriei. Critica (I)

 

Legea contra cămătăriei. Critica 

(I)

Legea privind protecția consumatorilor cu privire la costul total al creditării și la cesiunea de creanțe făcea parte, cândva, dintr-un pachet al „legilor anti-cămătărie”, legi pe care le-am scris în 2018 cu scopul de a asigura, alături de legea dării în plată, un scut minimal al consumatorilor contra riscului de supra-îndatorare prin credite. 

Legea plafonării dobânzilor bancare a fost adoptată în două rânduri de Parlament, dar a fost trântită de două ori de Curtea Constituțională a României. Ulterior, legea a rămas ani de zile în sertarul lui Dragnea și al lui Ciolacu. Legea era deranjantă pentru banksteri și pentru Isărescu, avocatul lor din oficiu, iar așa-zișii socialiști Dragnea și Ciolacu nu puteau ieși din cuvântul acestor neo-feudali.  

După ce varianta originară a legii a fost „adaptată” trocului cu banksterii, prin tot felul de amendamente negociate pe colțul mesei, legea a fost votată din nou în Parlament și a fost din nou atacată la CCR, care confirmat-o până la urmă. 

Legea vine cu lacune esențiale și chiar cu greșeli infantile de formulare. 

Legea, pur și simplu, a fost emasculată. 

Unu, plafoanele costurilor creditării sunt mult prea ridicate pentru a mai fi vorba de protecție. 

În varianta originară, legea prevedea pentru creditele ipotecare un plafon de 2,5 puncte procentuale peste dobânda legală (azi, acest plafon ar însemna un DAE maxim de 8,5%) și un plafon de 17,5% pentru creditele de consum. 

În varianta actuală a legii, plafonul pentru creditele ipotecare este de 8 puncte procentuale peste dobânda de facilitate de credit acordată de BNR băncilor comerciale (rezultat: un DAE maxim de 15,5%) și de 27 de puncte procentuale peste aceeași dobândă de faclitate de credit, pentru creditele de consum (rezultat: un DAE maxim de 34,5%). 

Interesant este că în maxim 6 luni de azi încolo, UE va beneficia de o directivă a creditelor imobiliare care va impune băncilor un plafon de dobândă de maxim 2,5 puncte procentuale. La nivel de zonă euro, DAE maxim va fi de 4,5% - dobânda legală stabilită de BCE este de 2%. Comparați cifrele – veți avea un raport de 1 la 3,5 în defavoarea cetățenilor români supra-îndatorați la bănci. Adică, ai noștri vor avea de plată cu 350% mai mult decât restul europenilor. Iar asta, în baza unei legi de protecție… 

Doi, cu toată generalitatea titlului legii, adresabilitatea sa este redusă la IFN – uri și la colectorii de creanțe, iar nu și la bănci, ca în varianta originară.

Trei, titlul în sine al legii este redactat ciudat – se numește „lege privind protecția consumatorilor cu privire” ... Formula juridică și gramaticală corectă este „lege privind protecția consumatorilor contra...”. În nota de fundamentare a legii am explicat de ce este necesară protecția consumatorilor contra abuzului de putere economică și a practicilor comerciale incorecte ale băncilor (iar nu cu privire la)... De un haz nebun este art. 10 alin.2, care vorbește despre „aducerea la conformitate” a contractelor în derulare ... 

Din forma sa originară, legea mai păstrează referința la credite ipotecare pentru investiții imobiliare și la credite de consum, ceea ce ține de apanajul băncilor, iar nu al IFN – urilor. În plus, legea continuă să evoce noțiunea de contract de credit, conform cu definiția din varianta originară, contract care este tipic băncilor, iar nu IFN - urilor. 

În fine, legea se referă la „creditorii financiari” fără ca noțiunea să mai fie definită. În varianta originară, scrisă de mine, creditorii financiari erau băncile, instituțiile financiare nebancare și colectorii de creanțe. 

În episodul doi voi atrage atenția asupra câtorva mari avantaje ale legii.

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea - Legea contra cămătăriei. Lauda (II)

 

Legea contra cămătăriei. Lauda

(II)

Legea plafonării dobânzilor la credite are multe avantaje pentru consumatori și conține premiere juridice de-a dreptul revoluționare.

În primul rând, ideea în sine de plafonare a costurilor creditării este o soluție de prevenție și de tratament ale supra-îndatorării. Ideea era de neconceput în urmă cu 8 ani, pe vremea când EU mă luptam cu morile de vânt pentru legea dării în plată. Conceptul a fost exportat în UE care, încă de anul trecut, din octombrie 2023, a lansat în circulație proiectul directivei creditelor care evocă ideea plafonarii dobânzilor.

În al doilea rând, s-au reglementat atât conceptul de dobândă cămătărească/ excesivă, cât și conceptul de revizuire a contractului, revizuire menită a reduce povara datoriei. Tot ce depășește plafoanele legale este considerat camătă și declanșează atât procedura convențională (amiabilă) sau judiciară de revizuire, cât și posibilitatea sancționării contravenționale severe a creditorului financiar, pentru clauze abuzive sau practici comerciale incorecte. Revizuirea contractului poate să însemne atât ștergeri parțiale de datorii și costuri, cât și re-eșelonări sau dări în plată, adică un întreg set de metode de ușurare a poverii datoriilor consumatorilor.

În al treilea rând, dacă vreo clauză sau întreg contractul ar fi nule pentru camătă practicată de creditorul financiar, dispozițiile din dreptul comun s-ar putea aplica doar dacă ar fi favorabile consumatorilor. Nulitatea ar putea determina doar restituirea capitalului (adică, a sumei efectiv împrumutate, indiferent de inflație), iar nu și a dobânzilor, comisioanelor și a altor costuri ale creditului. 

În al patrulea rând, dacă creditele sunt sub 25 de mii lei, costul lor total nu va putea niciodată să depășească suma împrumutată. De exemplu, un împrumut de 24 de mii de lei nu va putea niciodată să producă dobânzi și penalități care să fie mai mari de 24 de mii de lei.

În al cincilea rând, legea are dispoziții foarte dure și foarte ferme relative la colectorii de creanțe. Când banca sau IFN – ul intenționează vânzarea creanței contra unui debitor, trebuie să îl notifice în scris pe debitor și să îi atragă atenția asupra cuantumului, prezentându-i și dovezile scrise. Colectorul de creanțe nu va putea pretinde de la debitor decât suma nominală a creanței cumpărate de la bancă sau IFN. În acest fel se va putea pune capăt eternei executări silite prin poprire și neîntreruptei hărțuieli la adresa debitorului pentru a-l forța să achite sume care depășesc cu mult valoarea nominală a creanței.

Cel mai mare câștig al acestei legi este că se aplică și creditelor aflate în derulare. Pentru că este vorba de a echilibra contractul în derulare, această soluție nu are caracter de lege retroactivă. Deci, această lege ne privește și ne protejează pe toți, iar nu numai pe „norocoșii” care s-ar împrumuta după intrarea sa în vigoare. 

Din acest punct de vedere chiar se poate spune Hai Liberare!

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea

Profesor.Univ.Dr.Silviu Gurlui - Ce se întâmplă în aceasta zona, dincolo de Cercul polar?


Update 21.08.2024 În regiunea Cercului Polar de Nord, în insulele Rusiei,  în continuare, sunt emisii uriașe de microparticule și gaze toxice. Sunt mii de km de întindere și evoluția ale acestor formațiuni cu focarele pe câteva insule. Sunt cele mai mari ca intensitate și întindere de pe tot globul. Am semnalat acest fenomen de mai multa vreme și nu am gasit încă explicații. Nu sunt incendii, nu sunt înregistrate, în sol, în acea zona, cutremure, explozii, etc. Doua scenarii, cumva, poate, absurde. Se ard combustibili/gaz, în cantități uriașe sau/si e lansata o activitate industriala uriasa, fie, in atmosferă au loc teste complexe.

UpdateIn stinga, imagine CNN din 2023 când reporterii vorbeau de extinderi ale site-urilor nucleare!.În dreapta, nor de monoxid de carbon, cu rosu, la ora aceasta (sursa windy.com). Va reamintiți postarea mea cu poluarea imensa peste insulele Novaya Zemlya, spre est, cu  PM2.5, O3, NO2, etc, peste partea cea mai nordica a Europei, dincolo de Cercul Polar, poluare intinzindu-se pe mii de km lungime. E vorba, poate, în mod accidental, întâmplător (sau nu) de aceeași zona cunoscuta ca una dintre cele mai importante pentru testele  nucleare (in numar de peste 200) făcute de Rusia din 1955 pina în prezent.

Se mai fac și în prezent???? Nu sunt alte date și nu putem decât sa facem speculații.

Reportajul CNN: Exclusive: Satellite images show increased activity at nuclear test sites in Russia, China and US

👉Postarea mea unde ridicam câteva semne de întrebare👈







Cumva, se fac noi "teste nucleare" industriale, de armata sau de alta natura, de asa amploare???? Un fenomen ciudat, măcar prin prisma unei poluări colosale înregistrate (pentru ca nicăieri, pe glob, nu se mai observa asa ceva, nici măcar in China!), un fenomen destul de ciudat, se petrece acum în zona de nord a Europei, Oceanul Arctic, în Marea Kara, pe insula Novaya Zemlya, și pe alte insule, dincolo de Cercul Polar de Nord, regiuni ale Rusiei. 

Ce am constatat, concentrații inimaginabile de NO2, O3, PM2.5. Am urmărit sa vad incendii, dacă sunt. Nu sunt!!! Acești poluanți pot fi precursori ai unor activități exclusiv umane. Industriale sau de alta natura!

Deși Novaya Zemlya este cunoscuta ca zona de teste nucleare:

Satellite Imagery Points To Uptick In Activity At Russian Arctic Nuclear Testing Site

acum nu s-au înregistrat "focare", vibrații majore, cutremure de Pământ în acea zona (a se vedea rețeaua de senzori ShakeNet). Posibil, dacă sunt teste, acestea se fac mai ales in atmosfera. 

Imaginile sunt preluate de pe:

■Windy.com

■https://earth.nullschool.net/...

update. evenimentul e înregistrat incepind de duminica dimineața (ora 3, ora României), "focarele" fiind pe o raza de ~500 km.

Profesor.Univ.Dr.Silviu Gurlui

sâmbătă, 6 iulie 2024

NANOMAFIA ȘI “VACCINURILE” COVID Cine are interes să nu se afle adevărul? Dr. Geanina Hagimă 6-07-2024

NANOMAFIA ȘI “VACCINURILE” COVID 

Cine are interes să nu se afle adevărul?

Dr. Geanina Hagimă

6-07-2024

Încă de la începutul plandemiei au fost multe semne/dovezi că totul a fost planificat: 

- crearea panicii afirmându-se că virusul este nou, necunoscut si cu consecințe grave, cu mortalitate crescută, 

- lipsa de colaborare și comunicare a autorităților și a organizațiilor profesionale cu medicii, 

- apariția unor “specialiști ” promovați intens de media care au fost vocea autorităților, 

- campania mediei de dezinformare masiva și de creare a panicii,

- exagerarea numărului de decese, a numărului de cazuri, 

- testele cu acuratețe scăzută, 

- respingerea tratamentelor eficiente, 

- aprobarea rapida, după un simulacru de teste clinice, a “vaccinurilor” anti-covid cu tehnologie nouă , 

- fraudarea studiilor pentru „vaccinuri”, 

- presiunea și manipularea pentru acceptarea injectării de către toți pământenii, 

- ignorarea cererilor de aflare a compoziției „vaccinurilor” covid 

- neraportarea, neinvestigarea corespunzătoare a reacțiilor adverse, nici chiar  a deceselor post injectare, 

- nerecunoașterea de către autorități a greșelilor comise, in ciuda numeroaselor dovezi inițiale dar și a consecințelor grave, evidente acum, ale măsurilor adoptate în această perioadă . 

- instalarea extensivă a tehnologiei 5G cu rol esențial în internetul corpurilor și a lucrurilor

Evenimentele s-au desfășurat cu repeziciune, însă a existat suficient timp, mai ales în perioada de închidere a multor activități, pentru ca fiecare să se informeze, să înceapă să-și pună întrebări și în același timp să acționeze. Deși medicii ar fi trebuit să fie primii care să reacționeze la minciuna medicală din ce în ce mai evidentă, marea majoritate a acestora au acordat credit total autorităților sau au tăcut de teama să nu-și piardă locul de muncă, ori s-au bucurat de unele avantaje materiale oferite de autorități în această perioadă.

  Atitudinea de obediență, de acceptare fără simț critic a măsurilor promovate și impuse de autorități, lipsa de recunoaștere a greșelilor atât din partea autorităților cât și a medicilor și a lucrătorilor din alte domenii - a avocaților, a profesorilor, a asociațiilor de protecție a drepturilor omului - sunt dovezi clare că societatea are mari probleme, că autoritățile nu sunt în slujba cetățeanului dar și că oamenii sunt superficiali, egoiști, lași, controlați și dependenți de sistem, dispuși să-și piardă libertatea și integritatea fizică în schimbul unui fals confort și a unei false siguranțe. 

Lipsa viziunii de ansamblu a majorității oamenilor asupra problemei covid dar și neînțelegerea scopului pentru care acesta fost planificat, poate fi o explicație pentru pasivitatea persistentă a majorității oamenilor, în ciuda abuzurilor din această perioada care continua sub diverse forme și în prezent . Câți oameni ar dori a Patra Revoluție Industrială a Forumului Economic Mondial pentru ei și copii lor? Câți au informații corecte despre ce înseamnă aceasta? De ce informațiile sunt cenzurate și  nu ajung la toți oamenii cu suflet? 

Alături de jocul grotesc al autorităților, am constatat și un anumit joc și al opoziției, care nu a fost nici prea unită, nici foarte hotărâtă să afle adevărul pentru ca cei vinovați de acest genocid planetar să plătească. Am observat o tărăgănare a majorităților avocaților în a realiza acțiuni în justiție, o lipsa de colaborare reală a medicilor care au luat atitudine împotriva fraudei medicale pentru a expune cât mai eficient minciuna, cea ce a lăsat și lasă calea deschisă pentru noi abuzuri. Chiar și pentru mine a fost greu și uneori imposibil să intru în legătura cu medici, care de altfel s-au comportat exemplar în timpul plandemiei, ca dr. Sucharit Bhakdi, dr. Arne Burkhardt, dr. Peter A. McCullough și alții și cu organizații ca World Council for Health, adresele de e-mail fiind greu de găsit sau nefiind disponibile. Am găsit documente importante pe care am dorit să le împărtășesc și dumnealor, în speranța că vor ajuta pentru clarificarea mai rapidă a situației. Un astfel de document este cel  prin care se demonstrează că SARS-CoV2 nu este singura cauză a bolii severe covid, fiind necesar un cofactor pentru declanșarea ei Dr. Geanina Hagimă: ESTE SARS-CoV-2 SINGURA CAUZĂ A BOLII COVID? SE PARE CĂ NU. IATĂ O DOVADĂ! . De asemenea, am încercat să le aduc la cunoștință informațiile despre nanotehnologia nereglementată, intens finanțată de către autoritățile din întreaga lume și aproape necunoscută oamenilor, chiar și specialiștilor din diverse domenii Which Nanobasics Should Be Taught in Medical Schools? ,  tehnologie care a fost folosită în “vaccinurile covid ”.  Din păcate, fie nu am primit răspuns la aceste e-mail-uri, fie am primit răspunsuri evazive.

Deși sunt din ce în ce mai multe dovezi despre utilizarea nanotehnologiei in „vaccinurile covid„ și nu numai,  medicii din opoziție  nu cer cu hotărâre aflarea compoziției reale a „vaccinurilor” covid. Se pare că le lipsește și lor viziunea de ansamblu, nu sunt la curent cu obiectivele celei de-a Patra Revoluții Industriale, destul de clar expuse de către Forumul Economic Mondial intelligence.weforum.org. Acest subiect nu apare în expunerile medicilor mai sus menționați. Nu pot să cred că ei nu cunosc aceste informații importante, că nu văd pericolul ca oamenii să fie transformați în altceva în urma fuziunii cu aceste nanotehnologii ce pot ajunge și în creier si pot fi controlate de la distanță Principles of convergence in nature and society and their application: from nanoscale, digits, and logic steps to global progress

Fiind un observator constant al problemei covid, am constatat câteva situații interesante care mi-au confirmat că și “opoziția” ascunde ceva: 

1. informația despre contaminarea cu ADN și cu secvența SV40  a „vaccinurilor” covid a apărut simultan, ca la comandă,  în aprilie 2023, atât în Japonia (Prof. Murakami de la Universitatea de Științe din Tokyo BREAKING: Pfizer’s Jab Contains the SV40 Sequence Which Is Known as a Promoter of the Cancer Virus) cât și in SUA (dr. Kevin McKernan, fondatorul Medicinal Genomics Sequencing of bivalent Moderna and Pfizer mRNA vaccines reveals nanogram to microgram quantities of expression vector dsDNA per dose), țări in care nanotehnologia este foarte avansată, cu investiții de miliarde. Datele prezentate de acești cercetători nu fac nicio referire la nanotehnologie. 

2. profesorul McCullough , care ne-a oferit cu generozitate eficientele protocoale de tratament pentru boala covid, ne propune , în mod surprinzător, ca antidot pentru “vaccinurile covid” un tratament genetic ce consta în siARN (small interfering RNA) Strategic Deactivation of mRNA COVID-19 Vaccines: New Applications for RIBOTACs and siRNA Therapy . Aceasta inseamnă contracararea unui produs experimental cu un alt produs genetic experimental, fără a se menționa nimic despre nanotehnologia din “vaccinurile covid”.

3. Profesorul Bhakdi și dr Palmer care susțin teoria virală au avut recent o dispută interesantă  cu jurnalistul de investigație Torsten Engelbrecht care consideră că nu există virusuri (Eine Replik auf den Beitrag „Gibt es Viren überhaupt?“ von Sucharit Bhakdi und Michael Palmer. , The fallacies of the “no virus” doctrine - Articolele se pot traduce cu Google translate). Din păcate, în toată această dispută nu s-a menționat nici măcar o data cuvântul nanotehnologie, deși toți cei menționați sunt nemți, Germania fiind una din țările în care nanotehnologia este în plin avânt și un sponsor de nădejede al OMS Shaping global health. Nu trebuie uitat nici parteneriatul Pfizer (companie americană) și BioNTech (companie germană) Pfizer and BioNTech Announce Further Details on Collaboration to Accelerate Global COVID-19 Vaccine Development pentru realizarea a milioane și milioane de seruri magice Pfizer and BioNTech to Provide European Union More Than 200 Million Additional Doses of COMIRNATY® to Help Meet Continued Need for Vaccine Supply .

  Rezultatele pe care le-am obținut eu Dr. Geanina Hagimă: “Vaccinurile covid” ARNm - noutăți în ce privește compoziția. Nanotehnologia – elefantul din cameră. Soluții? , dar și alți cercetători ca extraordinara dr. Ana Maria Mihalcea și dr. Lorena Diblasi Analysis of Covid 19 Injections - Conversation with Biotechnologist Lorena Diblasi -EP 23, susțin prezența nanotehnologiei în “vaccinurile covid”, tehnologie ce poate fi utilizată pentru controlul la nivel nano a celor injectați. Astfel de tehnologii, introduse  în “vaccinuri” dar și în alte produse și administrate sub diverse pretexte oamenilor, fără ca aceștia să fie informați asupra conținutului lor real, au ca scop îndeplinirea obiectivelor Forumului Economic Mondial, fuziunea om-mașină -transumanismul, cu distrugerea creației lui Dumnezeu.    

Pentru mine este clar că avem de-a face cu un complot împotriva oamenilor, o încercare de a modifica ireversibil lumea în care trăim și ființa umană. Aceste schimbări se fac cu arme invizibile, de care oamenii nu sunt informați, cum sunt tehnologia 5G/6G și nanotehnologia  administrată prin vaccinuri dar și prin aer,  alimente, medicamente. Avem de-a face cu o nanomafie  despre care dr. David Salinas Flores din Peru scria într-un articol tulburător din 2018  International Physical Medicine & Rehabilitation Journal următoarele:

 “ Dovezile indică faptul că nanomafiile ar fi interconectate formând o rețea internațională cu un mega proiect al cărui scop este de a crea o societate digitală fascistă, o oligarhie care guvernează restul cetățenilor lumii care vor purta nanoboți și vor fi sclavi digitali, o robotizare umană a societății în slujba unei elite milionare.”

“Pentru a-i convinge pe cetățeni să accepte voluntar să fie „sclavi digitali” ai nanomafiilor, companiilor transnaționale, puterilor economice și magnaților media, s-au creat o serie de camuflaje intelectuale și există o întreagă terminologie, creată sau deja existentă, care este manipulata pentru a promova utilizările ilicite ale acestei nanotehnologii, o terminologie care ar putea fi numită „dicționar de escrocherie”.

„Unul dintre cele mai perverse obiective ale acestei mafie, controlul minții, transformând o persoană într-un animal, mașină sau sclav, ar fi promovat și subliminal prin escrocherii intelectuale precum „inteligența emoțională”, așa-numitul „control inteligent al emoțiilor”, căutând ca societatea să accepte în viitor utilizarea nanoboților sub argumentul autocontrolului emoțiilor, ascunzând că mintea lor nu va fi cu adevărat autocontrolată, ci vor pierde controlul, deoarece persoana cu nanoboți ar putea fi controlată și spionată prin telemetrie utilizată de nanomafii; creierul și corpul lor vor fi de fapt sub controlul altora.”

„Utilizarea ilegală a nanotehnologiei bazată pe experimente umane secrete și forțate ar da naștere unui cerc corupt exclusiv de „noi milionari”: profesori de medicină, sindicate din domeniul sănătății, medici, asistente medicale, tehnicieni, directori de spitale, fizicieni, jurnaliști, editori de studii științifice. reviste, bibliotecari, ingineri, politicieni, profesori, polițiști, procurori, judecători, militari, studenți și chiar studenți care se îmbogățesc ilicit în detrimentul sănătății și a onoarei victimelor lor.”

„Aceste mafii ale nanotehnologiei se pot dezvolta dramatic datorită următorilor factori:

i. Ignoranța în societate cu privire la utilizarea nanotehnologiei pentru crimă comună, crimă organizată, terorism de stat și armă de război cibernetic.

ii. „Invizibilitatea acestei mafii” pentru că au wifi-ul ca armă principală și, prin urmare, este aproape imposibil de raportat.

iii. Puterea economică și politică a acestei mafie. Principalii organizatori includ companiile transnaționale cu putere economică mare precum Google, Facebook și Intel și guvernele unor țări precum China, Statele Unite, Comunitatea Europeană și Federația Rusă și mai ales, armata SUA prin DARPA .

iv. Extorcarea victimelor nanomafiei folosind produse cu nanotehnologie nou dezvoltate precum rețeaua Brain. Rețeaua Brain permite obținerea așa-numitelor „videoclipuri mintale”, obținerea gândurilor unei persoane sub formă de videoclipuri care pot fi transmise pe telefoanele mobile. Într-adevăr, rețeaua Brain își propune să fie cea mai puternică armă a crimei comune, a crimei organizate, a terorismului de stat și a războiului cibernetic.

v. Tăcerea și participarea presei. Publicațiile recente oferă dovezi că proprietarii mass-media și rețeaua lor extinsă de jurnaliști din lume sunt organizatorii acestei mafii a nanotehnologiei, deoarece principalele utilizări ale nanoboților asupra oamenilor sunt proiecte de telecomunicații precum rețeaua Brain, spionajul permanent al persoanelor prin telemetrie.

vi. Campania media de dezinformare care prezintă controlul minții și rețeaua creierului ca pe o ficțiune sau mit; societatea este informată despre utilizarea în scop criminal a nanotehnologiei doar în serialele de televiziune SF, ceea ce determină ca aceste informații să fie puțin credibile.”

„Nanomafia este o crimă organizată. Spre deosebire de o bandă în care un grup de oameni se întâlnește pentru a comite o singură infracțiune, organizațiile criminale organizate sunt create pentru a comite infracțiuni continuu, pe termen lung. Crima organizată este „compania criminală”. Din acest motiv, pentru atingerea acestui scop, unul dintre principalele obiective-cheie este includerea în ea a autorităților poliția națională, parchetul și justiția,  făcând viabil succesul organizației criminale; explică de ce criminalitatea organizată își desfășoară acțiunile cu impunitate totală și de ce nanomafia, o formă de crimă organizată, nu a fost semnalată de niciun parchet din lume De asemenea, este evident că, având în vedere extinderea mare a  nanomafiilor în lume și cantitatea mare de informații pe care o au instituții precum serviciile mondiale de informații precum CIA sau MOSSAD și instituții de poliție precum FBI și INTERPOL, aceste instituții știu despre nanomafie, dar în loc să o raporteze, o ascund și participă la crimele sale. Astfel, de exemplu, nici FBI, CIA, MOSSAD sau INTERPOL, nici vreun serviciu de informații din lume nu au raportat principala armă a nanomafiei, rețeaua Brain, și spionajul masiv care s-ar face în lume pe cetăţeni, în principal pe tinerele cu viață sexuală.

Este necesar să subliniem că activitatea criminală a acestei nanomafii, „mafia fantomă”, „mafia wifi”, trebuie să fie cunoscută în toate domeniile, deoarece poate afecta orice sector al societății având arme puternice precum Brain net. Amploarea acestei mafii poate fi comparată doar cu cea a traficului de droguri. Există, de fapt, multe asemănări între traficul de droguri și acest „nanotrafic” organizat de nanomafii, deși principalul element criminal este diferit.  În primul este frunza de coca, iar în cel din urmă este nanobot-ul creierului, ambele pot dăuna sănătății mintale , ambele sunt industrii de miliarde care se infiltrează și corup toate instituțiile. Însă, spre deosebire de traficul de droguri care este semnalat de mass-media în titlurile sale, în nanotrafic presa este principalul membru. Din acest motiv, îl ascunde și rămâne necunoscut majorității societății, care o consideră chiar ficțiune datorită campaniei de dezinformare a presei care o prezintă ca ficțiune.”

Deoarece informațiile despre nanotehnologie, 5G/6G și despre posibilitatea de control al creierului cu aceste tehnologii  au început să ajungă la public, au apărut și anumite luări de poziție cam tardive din partea UNESCO  în ce privește neurotehnologia Neurotechnology is a fast-expanding field dedicated to understanding the brain and creating technologies that interact with it.: “Neurotehnologia ne poate afecta creierul și, prin urmare, libertatea noastră de gândire, de luare a deciziilor și de acțiune. Acest lucru ar putea avea un impact profund asupra sistemelor de justiție și organizațiilor sociale.” Prin urmare, directorul general al UNESCO a numit 24 de experți din toate regiunile lumii pentru a dezvolta primul cadru global privind etica neurotehnologiei. Aceștia s-au întâlnitnit prima dată la Paris în perioada aprilie 2024.  Urmează ca UNESCO să discute cu cele 194 de state membre ale sale pentru punerea la punct până  sfârșitul anului 2025 al unui standard gobal privind etica neurotehnologiei The Ethics of Neurotechnology: UNESCO appoints international expert group to prepare a new global standard

Recent un profesor cu experiență,  Dr. Robert W. Gorter, a afirmat  intr-un interviu că are dovezi solide că vaccinurile covid contin nanotehnologie care este utilizată pentru urmărirea oamenilor folosind rețeaua 5G/6G, pentru pedepsirea lor în cazul în care nu se supun, putându-le provoca chiar stop cardiac JimFergusonUK 

Adevărul este încă departe... Dezbaterile si dovezile pe tema reacțiilor averse ale „vaccinurilor covid” se înmulțesc, opoziția țipă dar nu acționează, ignoră nanotehnologia, iar  vinovații încă nu plătesc. Planurile celor care vor să controleze și să schimbe lumea și ființa umană merg înainte în spatele cortinei. Cenzura funcționează din ce în ce mai puternic.  

Rolul nostru, al celor care am urmărit cu atenție ce s-a întâmplat în această perioadă, este să-i informam cu blândețe și pe cei de lângă noi, care, dintr-un motiv sau altul , încă nu văd întreg tabloul. Cu cât sunt mai mulți cei care încep să vadă, cu atât șansele noastre cresc în acest război împotriva omului și împotriva lui Dumnezeu. 

Doamne ajută!

Dr. Geanina Hagimă

Profesor.Univ.Dr.Silviu Gurlui - Val de poluare ușoară cu dioxid de sulf


Din cauza a doua erupții vulcanice care au avut loc recent, de la Muntele Etna din Italia și de la vulcanul mai mic Stromboli, au fost degajate în atmosferă, la altitudini de pina la 4-5 km, cenușă vulcanica și gaze specifice, cum ar fi, mai ales, dioxidul de sulf/ SO2. O parte din norul cu SO2 va ajunge și peste tara noastră, începând din aceasta noapte, in zona de vest. Norul nu e consistent, nu sunt probleme. Prognoza meteo nu pare sa indice nici precipitații peste tara noastră, în urmatoarele 1-2 zile. Așadar, aceste gaze se vor dispersa mult în atmosferă iar efectul lor, la sol, va fi unul redus.

Profesor.Univ.Dr.Silviu Gurlui

vineri, 5 iulie 2024

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea - Minime măsuri de igienă bugetară pentru următorii 10 ani

 

Minime măsuri de igienă bugetară pentru următorii 10 ani

(i) reducerea aparatului bugetar prin:  

        - desființarea ministerelor redundante; nu este nevoie de mai mult de 12 ministere și de mai mult de 50 de secretari de stat; nu este nevoie de alte clădiri ministeriale decât Casa Poporului, 

        - reducerea la minimul necesar a agențiilor și a autorităților (așa-zis) independente; nu este nevoie de agenții sau autorități ale căror „competențe” se suprapun sau se extind telescopic; 

        - nu este nevoie, în același timp, de poliție, poliție locală și jandarmerie, mai ales în condițiile în care paza și protecția se contractează cu privați (persoane care, de altfel, sunt fie actuali, fie foști polițiști, jandarmi sau securiști); o singură poliție este suficientă; 

     - nu este nevoie de 7 rânduri de servicii secrete (care mai fac și poliție politică); nu există niciun motiv ca un serviciu secret militarizat, STS, să se ocupe de alegeri, în condițiile în care există autoritate electorală și birouri electorale din care fac parte și magistrați; nu există niciun motiv ca STS să se ocupe de referendum, când există institut de statistică și nici de certificate verzi sau digitale, când există drepturi și libertăți intangibile, plus ministere si autorități dedicate; 

      - reducerea posturilor de demnitari și de funcționari publici excedentari; sunt peste 500 de mii de bugetari care nu se justifică decât prin „nevoia” de a asigura deversări controlate de bani publici în buzunarele hămesite ale milionului de membri de partid comasat român;   

(ii) reducerea numărului de comune; nu există motiv serios ca o localitate sau un număr de sate învecinate să fie comună dacă populația nu este de minim 5000 de persoane; nu există motive serioase ca orașul București să fie partajat în 6 sectoare cu bugete, clădiri și aparate administrative proprii, plus o primărie generală;

(iii) stabilirea cu precizie a populației reale a României, rezidente sau cu reședința în străinătate; un număr artificial de mare de cetățeni înseamnă un număr mai mare de aleși naționali sau locali și de funcționari publici; nu există motive serioase să credem că, în condițiile unui referendum (foarte prost organizat și neconstituțional, de altfel) care a calculat că suntem 19 milioane, putem avea un număr de 18 milioane de alegători;  

(iv) stabilirea prin lege (sau chiar prin Constituție) a unei proceduri prealabile de legiferare a împrumuturilor publice care depășesc 1% din PIB; reglementarea severă, sub sancțiuni penale, a obligativității ministrului finanțelor și, implicit, a primului ministru, de a da socoteală în Parlament pentru necesitatea împrumuturilor publice pe care le contractează și pentru eficiența cheltuirii banilor astfel obținuți; obligativitatea prezentării în Parlament a unui raport asupra motivelor și justificării deficitelor bugetare care sunt mai mari de 5% din PIB, în cazul unui vot negativ al Parlamentului asupra raportului ministrul finanțelor urmând a fi demis automat; 

(v) subordonarea efectivă a cheltuielilor militare scopului defensiv al NATO; 

(vi) aprobarea prealabilă de către Parlament a oricărui ajutor acordat unor țări terțe de UE și NATO;

(vii) aprobarea prealabilă de către Parlament a oricărui program de împrumut sau sprijin financiar acordat României de către UE, BM, FMI sau alte organisme politice sau financiare internaționale, dacă valoarea acestor programe este mai mare de 5 miliarde de euro într-un an calendaristic;   

(viii) aprobarea ulterioară de către Parlament, în maxim 5 zile de la perfectare, a oricărui program de achiziție de produse sau servicii utilizabile în caz de pandemie, calamitate sau război. 

Revin cu mai multe alte astfel de măsuri.

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea