Sfânta Biserica Ortodoxă

luni, 16 mai 2022

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea - Pentru amatorii de curiozități, câteva extrase din OUG nr.19/2020 privind recensământul populației și al locuințelor

 

Pentru amatorii de curiozități, câteva extrase din OUG nr.19/2020 privind recensământul populației și al locuințelor:

-art. 3 alin.1: prezenta ordonanţă de urgenţă reglementează organizarea şi desfăşurarea în anul 2021, pe întreg teritoriul ţării, a recensământului populaţiei şi locuinţelor în România; în schimb, la ar. 22 alin.2 ni se trântește asta: în perioada februarie-iulie 2022 se desfăşoară, etapizat, recenzarea populaţiei şi locuinţelor.
- potrivit art.1 lit.u) se numește nucleu familial unitatea constituită din soţ sau partener şi soţie sau parteneră fără copii, soţ sau partener şi soţie sau parteneră cu copii necăsătoriţi sau unul dintre părinţi cu copii; (ați înțeles ceva? nu? nu vă ofticați, că 99,99% din populație nu va înțelege, ca și voi)
- art. 5 alin.1: fac obiectul recenzării la recensământul din România a) persoanele cu cetăţenie română, străină sau fără cetăţenie, cu reşedinţa obişnuită în România; b) persoanele cu cetăţenie română, cu domiciliul în România, dar cu reşedinţa în altă ţară pentru o perioadă mai mică de 12 luni; (românii din diaspora, care nu au reședința statornică în România, nu sunt supuși recenzării, dar pot vota, în continuare; nu știu cum se va putea ști, totuși, câți români vor vota în 2024 la alegerile generale și prezidențiale);
-art. 6 alin.3: în cazul locuinţelor ocupate de gospodării absente în totalitate (mi s-a pus mintea pe bigudiuri - locuințe ocupate de gospodării ... absente???!) informațiile [...] pot fi furnizate pe plan local de alte persoane, precum administratorii de bloc, vecini, rude, în măsura în care deţin aceste informaţii; (bârfe, șoapte, delațiuni & more ...);
-art. 8 alin.1: recenzarea persoanelor care locuiesc în imobilele aflate în administrarea unităţilor aparţinând Sistemului Naţional de Apărare, Ordine Publică şi Securitate Naţională, ale Ministerului Justiţiei şi a altor unităţi speciale se face de către persoane nominalizate de aceste instituţii (hopa - ia uite aici o formă nouă de segregare și priviliegiu social - ești secret/special/important, nu intri în rândul populimii ...);
-de la art. 22 alin.7 decurge regula ca fiecare persoană să se auto-recenzeze pe internet; inclusiv baba Veta și moș Tăgârță, care vor primi acces gratuit la internet, tabletă/laptop și cursuri intensive de operare (not...);
-art. 27 alin.6: datele cu caracter personal colectate în temeiul prezentei ordonanţe de urgenţă sunt distruse prin proceduri ireversibile în termen de 3 luni de la publicarea rezultatelor recensământului 2021; finalizarea procedurii de distrugere va fi adusă la cunoştinţa publică (la cât de ușor au spart și accesat hackeri ruși serverele guvernului și ale altor instituții publice, nu am deloc încredere că acest text legal va fi respectat, iar integritatea datelor va fi inexpugnabilă până la distrugerea lor ireversibilă);
-din art. 43 rezultă că, dacă nu sunteți acasă când vine recenzorul, cei ce se găsesc pe-acolo vor fi obligați să vă recenzeze prin „proxy”; dacă nu e chiar nimeni acasă, veți fi recenzați prin intermediul administratorului asociației de locatari (să vedeți atunci ce picturi veți avea în datele statistice ... ); în orice caz, nici lipsa de acasă, nici refuzul primirii în casă/curte a recenzorului nu sunt sancționate; oricum, recenzorii trebuie să aibă o ținută decentă și un comportament corespunzător; mult mai important - nu au voie să vă utilizeze sau comercializeze datele cu caracter personal;
-art. 50: informaţiile obţinute pe baza declaraţiilor populaţiei înregistrate la recensământ sau preluate din surse administrative nu pot fi utilizate pentru stabilirea unor drepturi şi obligaţii pentru unităţile statistice la care se referă şi nici nu pot servi ca probe în justiţie; art. 52 : rezultatele recensământului pot fi folosite doar în scopuri statistice şi de cercetare ştiinţifică (în această privință nu am nicio încredere că datele noastre cu caracter personal, în format concret, iar nu anonimizat și statistic, nu vor ajunge pe mâna unuia ca biilgheiț sau ca Bourla sau șefii serviciilor secrete).
PS Ziceau unii că sunt Gică-contra, cu piper, pentru că nu e mai nimic care să mă mulțumească din ceea ce fac minunatele noastre guverne plandemice. Păi, uitați-vă sus, la aceste extrase cu perle de reglementare: vouă vă plac, voi sunteți mulțumiți?
Notă: la cât de prost e făcută această OUG, nu ne mai miră că e semnată de Șică Orban, ex-prim-ministru, demis de Parlament la acea dată (dar, în țara lui Arahat - bei, cine să mai țină cont de Constituție, care spune că un guvern demis nu poate emite OUG-uri?).

sâmbătă, 14 mai 2022

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea - Excepționalism economic (I)

Excepționalism economic

(I)
De 20 de ani, lumea trăiește epoca excepționalismului economic, bazat fie pe urgențe militare sau de intelligence, fie pe urgențe medicale sau ecologice. A fost permanent nevoie de salvare și de salvatori, chiar și atunci când această nevoie a fost artificial creată, prin fabricarea amenințărilor și a dușmanilor. Pentru siguranța noastra, a fost necesară adunarea noastră în țarc (safe haven), pentru a putea fi monitorizați și supravegheați eficient.
Smurdificarea* economiei și a societății nu este inventată în România. Conformarea voluntară perfectă și ratingul de cetățean nu sunt inventate în China. Aversiunea față de drepturi și libertăți (tradusă ca aversiune față de hazardul moral) nu este de la ruși – acolo doar s-a perfecționat ca politică public asumată.
America, aproape mereu după cel de-al doilea război mondial, dar mai ales după evenimentul din 11.09.2001, a menținut sau a creat o stare permanentă de excepționalism, care i-a permis să acționeze ca jandarm mondial, să ”democratizeze” zone care nu aveau nevoie, să controleze și să supravegheze lumea și individul, și să exporte sau chiar să impună lumii modelul său de ”stat profund”. Iar acest model nu este ceea ce vedem la tv sau prin cărți de drept sau de politologie. Acest model este binomul servicii secrete – corporații globale Big Tech – Pharma – Finance, care instrumentalizează politica și armata în scopul dominației sale totalitariste.
Bugetele anuale ale armatei SUA au fost, întotdeauna după al doilea război mondial, absolut exorbitante**. Comenzile militare americane au menținut în viață industrii, au creat noi ramuri de activitate, au forțat apariția unei enorme palete de servicii prestate de terți armatei, inclusiv paza și protecția obiectivelor sau „teatrelor” de război și, mai presus de toate, au susținut imperialismul economic și chiar juridic al corporațiilor americane. Așa cum a ținut în viață producția de oțel, petrol, cărbune și mașini, pentru motivații de război permanent (sau război rece, cum era denumit pe vremuri), armata SUA a oferit o mână de ajutor industriei IT din Silicon Valley și, în special, corporațiilor Big Tech (care erau pe cale de a falimenta în 2000, ca urmare a crizei „dotcom”), după care le-a devenit un client colosal, un fel de Atlas pe umerii căruia s-au creat imperii globale.
Ca și marii comercianți, armata americană (și serviciile secrete) a cumpărat de la google certitudine. Prețul, oricât de mare, nu a contat. Mă refer nu neapărat la prețul în bani, ci la prețul în drepturi și libertăți cetățenești.
Armata SUA și, mai ales serviciile secrete ale SUA, au colaborări strânse cu Big Tech – nu numai că le achiziționează serviciile, dar dezvoltă împreună tehnologii, pe care le impun la modul imperialist restului lumii, inclusiv Europei. Armata SUA colaborează bine și cu corporațiile Big Pharma. Administrația Bush jr. a avut tupeul să desemneze ca ministru al apărarii un patron de corporație Big Pharma, care corporație vindea armatei Tamiflu. Vaccinul Moderna este creat cu bani publici americani, cu toate că încasările obținute din pre-contracte încheiate cu toate guvernele lumii, inclusiv Comisia Europeană (minus Rusia și China, desigur) vor fi reținute de producător – consecința fiind un uriaș salt al capitalizării bursiere a corporației Moderna și al tuturor celorlalte corporații Big Pharma, în care dețin acțiuni proprietarii corporațiilor Big Tech și Big Finance. Acestea, săracele, au avut, la rândul lor, creșteri explozive ale prețului acțiunilor, care au făcut din patronii lor cei mai bogați oameni din istorie, fix în anul 2020, anul pandemiei, cănd lumea a intrat în faliment. Confreria capitaliștilor de supraveghere este o ghildă neo-feudală extrem de lucrativă, care nu lasă decât infime bucățele din pizza globala pentru restul comercianților și pentru populația plătitoare de taxe, impozite, vaccinuri, măști și teste covid. Faptul că, din când în când, organizații mondiale (așa cum este OMS), organizații non-guvernamentale (așa cum sunt asociațiile medicilor) sau persoane fizice (medici, cercetători, influenceri) sunt sponsorizate de acești neo-feudali care nu mai prididesc să „lupte” pentru sănătatea și siguranța noastră, nu face decât să accentueze mușcătura de rechin din felia minusculă de pizza care ne rămâne nouă, supușilor lor falimentari și captivi ai ghildei capitaliștilor de supraveghere, căci acesta este modul „filantropic” și „transparent” de plată pentru serviciile de vătaf asigurate ghildei de cei „sponsorizați” (a se citi mituiți).
*Expresia rezultă din acronimul SMURD (serviciul mobil de urgență, resucitare și descarcerare), care este numele unui ONG edificat de un medic urgentist, la Tîrgu Mureș, ONG care a preluat, practic, locul serviciului public de urgențe al României, precum și conducerea întregului sistem de intervenție în caz de dezastre și alte situații de urgență. Mai mult chiar, în pandemia anilor 2020-2021, acest ONG a fost, prin președintele său fondator, „salvatorul” de serviciu al societății românești terifiate de pandemie. Nu numai că sistemul medical al României a fost transformat, pe rând, într-un imens serviciu de urgențe concentrat aproape exclusiv pe cazurile de infectare cu covid, într-o maree de improvizații și într-un sistem sanitar de dezastru (ca la război). Întreaga economie a devenit un salon gigantic de UPU (unitate de primiri urgențe) și de ATI (anestezie și tratament intensiv). De aici expresia „smurdificare”.
** Bugetele armatei și serviciilor secrete americane pot fi oricât de mari – Fed poate oricând arunca din elicopter noi cantități de dolari suplimentari, în cadrul programelor de quantitative easing, iar guvernul SUA, de la înălțimea calificativului său AAA+, poate să se împrumute oricât și oricând, chiar și la dobânzi negative. În anul 2012, dintr-un buget anual de 600 mld dolari, armata SUA a plătit cca 360 mld dolari pentru servicii prestate de terți (Naomi Klein, Doctrina Șocului).

vineri, 13 mai 2022

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea - Modificarea tratatelor UE

 

Pe vremea etern-cherchelitului Junker, se lansa proiectul de modificare a regulilor UE, care împărțea statele membre, în mod cinic, în funcție de viteza “reformelor” progresista-globaliste. Germania și Franța erau puse, desigur, în centru, în prima viteză, imediat lângă fiind Benelux-ul și țările nordice. Țările din Est și Sud erau puse în viteza a treia sau chiar a patra, fără ambreiaj apăsat, urmând a fi lăsate de izbeliște sau transformate în periferii coloniale. Proiectul a fost abandonat pentru că, între timp, au apărut Brexit-ul și plandemia. În mod special, plandemia a fost utilizată de Comisia Europeană pentru a căpăta mai multe competențe decât îi acordă TFUE, care stabilește competențe exclusive ale statelor membre și competențe limitate ale CE (principiul subsidiarității) în domeniul sănătății și al apărării, de exemplu.

Cu ocazia (planificată) a războiului, Macron și von der Leyen vorbesc din nou de modificarea tratatelor UE, pentru a integra mai ușor Ucraina și pentru a reintegra Marea Britanie (??!), dar mai ales pentru a permite crearea unei armate unice a UE, independentă de NATO. Motiv pentru care 12 state membre UE, mai toate membre și în NATO (minus Austria și Finlanda), se opun modificării. Culmea, pe listă apare și România…
Aceste două exemple arată nu că UE este din ce în ce mai solidară (așa cum visează progresiștii, adepți ai marii resetări și ai totalitarismului digital), ci din ce în ce mai precară și nefuncțională. Că, altfel, de ce ar mai fi necesare modificările tratatelor? Dacă ceva funcționează, nu îl schimbi, ci îl modernizezi și îl consolidezi. Ca morile de vânt.

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea - SANCTIUNI pentru persoanele care nu merg la medic pentru serviciile de preventie

 

Pe vremurile imemoriale când Arahat arunca oamenii sănătoși în detenție medicală pe motiv că ar fi fiind asimptomatici, am avut intuiția angoasantă că prezumția de sănătate a omului normal va fi rapid înlocuită cu suspiciunea de boală (și de intenție malițioasă de transmiterea a acesteia în comunitate). Am scris aici de câteva ori pe această temă.

Între timp, apar știri din Japonia, unde a fi gras e ilegal (începând cu 2008), de la OMS, care ar fi descoperit o „epidemie” de obezitate în Europa, precum și de la autoritățile românești, care pregătesc reglementări în baza cărora vom fi obligați la proceduri de prevenție a bolilor și sancționați dacă nu mergem la medic pentru analize obligatorii.
Șefa Casei Naționale de Asigurări de Sănătate a declarat ieri că, din 2023, vom fi obligați la vizite periodice la medicul de familie sau la clinicile de specialitate, pentru analize preventive, în caz de omisiune urmând a fi sancționați contravențional. Pentru că există și boli psihice sau probleme psihologice sau emoționale care trebuie prevenite, și excursia semestrială la psiholog, terapeut sau guru/coach va fi obligatorie. Injecția cu seruri experimentale cu 3-4 doze pe lună va fi devenit banală, trivială chiar. O să pleznim de sănătate, mai ceva ca pe vremea lui Ceaușescu, spre disperarea lui bilgheiț, care ne vrea puțini și bolnavi.
Curând, în minunata lume nouă o să fie ilegal nu numai să fii gras, ci și gurmand, băutor de alcool, persoană care se spală prea des și utilizează prea des mașina proprie, fumător, workaholic, stresat, tensionat, în stare de overdrive etc. Toate acestea pot fi boli sau, după caz, cauze de boli, iar statul vrea cu tot dinadinsul să le prevină. Singura plăcere permisă va fi fumatul de iarbă de bună calitate sau tragerea de prafuri pe nas. Astea sunt politic corecte, deci e progresist să fie practicate.
Ce ne mai trebuie bani, medicamente și spitale pentru tratarea adevăratelor boli? Nu mai bine le aruncăm pe toate pe fereastra Overton a “prevenției”?
Later edit: singurele două boli care vor fi lăsate să zburde liber vor fi : prostia establishment-ului politic, tehnocratic și corporatrist; nebunia progresistă și woke

duminică, 8 mai 2022

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea - Parlamentul European a votat, în proporție covârșitoare, pentru prelungirea certificatului „verde” european până în iunie 2023

Parlamentul European a votat, în proporție covârșitoare, pentru prelungirea certificatului „verde” european până în iunie 2023.

În timp ce toată lumea este concentrată pe război, nebunia totalitară digitală merge pe noi culmi - acum atinge și culmile prostiei pandemice birocratice. În condițiile în care acest certificat este fie abandanat total, fie suspendat, fie ignorat în mai toată lumea, inclusiv în Europa, iar eficiența sa a fost una care a tins asimptotic către zero, chiar trebuie să fii și prost, iar nu numai nebun, pentru a continua un asemenea program. Având în vedere că, pentru a fi prelungit, certificatul de înțepare trebuie să fie alimentat cel puțin cu doza a treia, „destinatarii” acestei minunate măsuri de politică sanitară ar trebui să recunoască inutilitatea primelor două doze pentru a o face pe-a treia, a patra, a șaptea etc., iar asta în condițiile în care se vede clar nu doar că înțeparea a fost inutilă, ci și că a fost nocivă (nu degeaba a fost interzis serul J&J în SUA și nu degeaba apar cazuri de toxicitate a laptelui matern la mamele care s-au „imunizat” cu faizăr). Și ar mai trebui ca persoanele “imunizate” să înțeleagă faptul că au fost folosiți pentru continente de bani iliciți, făcuți pe spinarea și suferința noastră, și pentru introducerea totalitarismului pe ușa „secretă” a politicii de sănătate publică.

De fapt, dacă acei oameni din birocrația UE nu sunt deosebit de proști, nu ne rămâne să credem decât că sunt, de fapt, diabolic de răi și că planul inițial a fost mereu ca acest cod QR sanitar să fie utilizat pentru a introduce în Europa sistemul de credit social chinezesc, chintesența totalitarismului digital.

vineri, 6 mai 2022

Pentru Patriarhul Kiril - Păstorul cel Bun Sfânta Evanghelie după Ioan Capitolul 10

 

1. Adevărat, adevărat zic vouă: Cel ce nu intră pe uşă, în staulul oilor, ci sare pe aiurea, acela este fur şi tâlhar.
2. Iar cel ce intră prin uşă este păstorul oilor.
3. Acestuia portarul îi deschide şi oile ascultă de glasul lui, şi oile sale le cheamă pe nume şi le mână afară.
4. Şi când le scoate afară pe toate ale sale, merge înaintea lor, şi oile merg după el, căci cunosc glasul lui.
5. Iar după un străin, ele nu vor merge, ci vor fugi de el, pentru că nu cunosc glasul lui.
6. Această pildă le-a spus-o Iisus, dar ei n-au înţeles ce înseamnă cuvintele Lui.
7. A zis deci iarăşi Iisus: Adevărat, adevărat zic vouă: Eu sunt uşa oilor.
8. Toţi câţi au venit mai înainte de Mine sunt furi şi tâlhari, dar oile nu i-au ascultat.
9. Eu sunt uşa: de va intra cineva prin Mine, se va mântui; şi va intra şi va ieşi şi păşune va afla.
10. Furul nu vine decât ca să fure şi să junghie şi să piardă. Eu am venit ca viaţă să aibă şi din belşug să aibă.
11. Eu sunt păstorul cel bun. Păstorul cel bun îşi pune sufletul pentru oile sale.
12. Iar cel plătit şi cel care nu este păstor, şi ale cărui oi nu sunt ale lui, vede lupul venind şi lasă oile şi fuge; şi lupul le răpeşte şi le risipeşte.
13. Dar cel plătit fuge, pentru că este plătit şi nu are grijă de oi.
14. Eu sunt păstorul cel bun şi cunosc pe ale Mele şi ale Mele Mă cunosc pe Mine.
15. Precum Mă cunoaşte Tatăl şi Eu cunosc pe Tatăl. Şi sufletul Îmi pun pentru oi.
16. Am şi alte oi, care nu sunt din staulul acesta. Şi pe acelea trebuie să le aduc, şi vor auzi glasul Meu şi va fi o turmă şi un păstor.
17. Pentru aceasta Mă iubeşte Tatăl, fiindcă Eu Îmi pun sufletul, ca iarăşi să-l iau.
18. Nimeni nu-l ia de la Mine, ci Eu de la Mine Însumi îl pun. Putere am Eu ca să-l pun şi putere am iarăşi ca să-l iau. Această poruncă am primit-o de la Tatăl Meu.
19. Iarăşi s-a făcut dezbinare între iudei, pentru cuvintele acestea.
20. Şi mulţi dintre ei ziceau: Are demon şi este nebun. De ce să-L ascultaţi?
21. Alţii ziceau: Cuvintele acestea nu sunt ale unui demonizat. Cum poate un demon să deschidă ochii orbilor?
22. Şi era atunci la Ierusalim sărbătoarea înnoirii templului şi era iarnă.
23. Iar Iisus umbla prin templu, în pridvorul lui Solomon.
24. Deci L-au împresurat iudeii şi Îi ziceau: Până când ne scoţi sufletul? Dacă Tu eşti Hristosul, spune-o nouă pe faţă.
25. Iisus le-a răspuns: V-am spus şi nu credeţi. Lucrările pe care le fac în numele Tatălui Meu, acestea mărturisesc despre Mine.
26. Dar voi nu credeţi, pentru că nu sunteţi dintre oile Mele.
27. Oile Mele ascultă de glasul Meu şi Eu le cunosc pe ele, şi ele vin după Mine.
28. Şi Eu le dau viaţă veşnică şi nu vor pieri în veac, şi din mâna Mea nimeni nu le va răpi.
29. Tatăl Meu, Care Mi le-a dat, este mai mare decât toţi, şi nimeni nu poate să le răpească din mâna Tatălui Meu.
30. Iar Eu şi Tatăl Meu una suntem.
31. Iarăşi au luat pietre iudeii ca să arunce asupra Lui.
32. Iisus le-a răspuns: Multe lucruri bune v-am arătat vouă de la Tatăl Meu. Pentru care din ele, aruncaţi cu pietre asupra Mea?
33. I-au răspuns iudeii: Nu pentru lucru bun aruncăm cu pietre asupra Ta, ci pentru hulă şi pentru că Tu, om fiind, Te faci pe Tine Dumnezeu.
34. Iisus le-a răspuns: Nu e scris în Legea voastră că "Eu am zis: dumnezei sunteţi?"
35. Dacă i-a numit dumnezei pe aceia către care a fost cuvântul lui Dumnezeu - şi Scriptura nu poate să fie desfiinţată -
36. Despre Cel pe care Tatăl L-a sfinţit şi L-a trimis în lume, voi ziceţi: Tu huleşti, căci am spus: Fiul lui Dumnezeu sunt?
37. Dacă nu fac lucrările Tatălui Meu, să nu credeţi în Mine.
38. Iar dacă le fac, chiar dacă nu credeţi în Mine, credeţi în aceste lucrări, ca să ştiţi şi să cunoaşteţi că Tatăl este în Mine şi Eu în Tatăl.
39. Căutau deci iarăşi să-L prindă şi Iisus a scăpat din mâna lor.
40. Şi a plecat iarăşi dincolo de Iordan, în locul unde Ioan boteza la început, şi a rămas acolo.
41. Şi mulţi au venit la El şi ziceau: Ioan n-a făcut nici o minune, dar toate câte Ioan a zis despre Acesta erau adevărate.
42. Şi mulţi au crezut în El acolo.
bibliaortodoxa.ro

luni, 2 mai 2022

Știm codurile sirenelor de alarmare?!

Există patru tipuri de semnale transmise prin aceste sirene, astfel:

Semnalul alarmă aeriană  – compus din 15 sunete a câte 4 secunde fiecare, cu pauza de 4 secunde între ele. Pentru sirenele cu aer comprimat, semnalul este compus din 15 sunete a câte 2 secunde fiecare, cu pauză de 2 secunde între ele.

Semnalul alarmă la dezastre – compus din 5 sunete a câte 16 secunde fiecare, cu pauză de 10 secunde între ele. Pentru sirenele cu aer comprimat, semnalul este compus din 5 sunete a câte 8 secunde fiecare, cu pauză de 5 secunde între ele.

Semnalul prealarmă aeriană – compus din 3 sunete a câte 32 secunde fiecare, cu pauză de 12 secunde între ele. Pentru sirenele cu aer comprimat, semnalul este compus din 3 sunete a câte 16 secunde fiecare, cu pauză de 6 secunde între ele.

Semnalul încetarea alarmei  – compus dintr-un sunet continuu, de aceeași intensitate, cu durata de 2 minute. Pentru sirenele cu aer comprimat, semnalul se compune dintr-un sunet continuu, de aceeași intensitate, cu durata de 1 minut.

Cum ar fi, sirenele normale (electrice?) alarmează timp de 2 minute populația, pe când cele cu aer comprimat timp de 1 minut, de unde și durata redusă la jumătate pentru acele intervale.

www.nwradu.ro www.digi24.ro