Sfânta Biserica Ortodoxă

marți, 9 aprilie 2024

Av.Prof.Univ.Dr.Gheorghe Piperea - În momente cruciale în viață, cel mai important este suportul familiei și al prietenilor.


În momente cruciale în viață, cel mai important este suportul familiei și al prietenilor.

Ieri am fost desemnat oficial candidat eligibil la alegerile pentru Parlamentul European, din 9 iunie 2024, pe listele Alianței pentru Unitatea Românilor*.
Aseară, târziu, m-a sunat mama mea.
Mi-a spus că se simte ca acum 34 de ani, când am intrat la Facultatea de Drept din București. Dar mai tânără ca acum 34 de ani…
I-am spus că am același sentiment.
Ce nu i-am spus este că am și sentimentul unui nou drum greu, cu bolovanul în spate, de cărat în vârful muntelui.
Am timp, curelele mă țin, dar am și niște furnicături pe șira spinării, de la provocarea pe care mi-o “oferă” noul necunoscut…
Adevărul e că instituțiile acelea de la Bruxelles, Strasbourg și Luxemburg au ajuns șandramale care, dacă nu-s rapid reconsolidate și readuse la design - ul inițial, vor cădea la pământ. Rațional, nu putem să ne dorim o asemenea cădere.
Doamne ajută și, nu uitați: hai Liberare!
*de mâine, profilul personal paralel acestei pagini se va transforma în pagină de politician; pagina de față va rămâne una profesională și personală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu