Sfânta Biserica Ortodoxă

marți, 1 noiembrie 2022

Profesor.Univ.Dr.Silviu Gurlui - Solutia scaderii preturilor? Productivitate sporita, surse mai multe, tehnologii noi.


Dimineata, la 6:45, am rezolvat nervul unui dinte, avind 2 ore o falca parapsiho de la injectie, apoi la Spiridon am facut citeva analize specifice. Dupa ce am terminat, am iesit afara, in curtea Spitalului, la ora 10, sa dau acest interviu la #AlephNews. Astrele s-au aliniat sa ma incadrez la secunda in toate.
Alaturat, un interviu pentru a identifica solutiile sa avem o economie sanatoasa si cu putere de cumparare a cetatenilor, mult mai mare. Solutia nu sta in subventii si plafonari, oricite, oricum, ci mai ales prin productivitate, prin prospectarea unor resurse noi, prin valorificarea la maxim a celor existente si la identificarea unor noi tehnologii. Ca sa crestem organic, sanatos, prin munca, prin competitivitate si respect pentru cetateni.

Ieri seara, la ora 22, am dat un interviu la #AlephNews. Pentru uz casnic: preturile primei jumatati ale anului 2022 raportate la anul 2021.
Fiti atenti:
La energie electrica
Romania - CRESTERE pret cu 55 %
Bulgaria, Franta, Germania - CRESTERE pret cu ~3-7 %
Olanda- SCADERE pret cu 54 % !!!!!
Slovenia, Polonia- SCADERE pret cu 3 % !!
Ungaria - SCADERE pret cu 1 % !
La gaz:
Romania - CRESTERE pret cu 94 %
Majoritatea tarilor din vest - CRESTERE pret cu 20-34 %
Ungaria - SCADERE pret cu 1 % !
Ungaria pare cea mai stabila tara. Romania este cea mai afectata. Adica am saracit cel mai mult din toate tarile europei.
Mai sunt citeva tari, 3-4 peste noi, cu procente apropiate, la energie sau la gaz, dar simultan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu