Sfânta Biserica Ortodoxă

luni, 4 iulie 2022

Preot Sorin Croitoru - Hai să trăiești, Facebook!

 
Hai să trăiești, Facebook!

Să ai parte de o săptămână faină. Nu mă mai întreba nimic pentru că îți spun singur la ce mă gândesc. Mă gândeam la lumea aia disperată din Occident și din România care s-a vaccinat de frica morții de Covid. Ce frumos, te-ai vaccinat, ți-ai garantat permanența pe pământ pe vreo sută de ani de la data vaccinului, te duci la mare în Egipt ca tot românul ce se respectă, intri în apa limpede ca cristalul și pac, te papă rechinul! Păi cum, nu trebuia să trăiești o sută de ani?? Varianta doi: te duci la munte, în Alpii italieni, că de Carpații românești te-ai plictisit de-acum, urci pe vârful muntelui și pac, vine avalanșa peste tine! În mijlocul lunii iulie avalanșă, ca să vezi.. Încălzirea globală.. Păi cum, nu trebuia să trăiești o sută de ani?? Vezi tu, măi Facebook, dacă nu te păzește Dumnezeu mori și în fața casei tale ziua în amiaza mare.. De aia noi ne adunăm în biserici ȘI VARA, NU NUMAI CÂND E URÂT ȘI PLOUĂ, noi ne adunăm în biserici și ne rugăm la Dumnezeu să ne păzească de rele: "Apără, mântuiește, miluiește și ne păzește pe noi, Dumnezeule, cu harul Tău"! Doamne miluiește, Facebook, Doamne miluiește. Când o să înțeleagă lumea că Dumnezeu nu intră în vacanță, că moartea nu intră în vacanță, că necazurile nu intră în vacanță?.. Chiar și vara n-ar strica să mai calce prin biserici "drept-credincioșii" noștri creștini.. Pentru că uite, vezi, avalanșe în iulie, inundații la Craiova, secetă la Cluj, război în Ucraina.. Avem nevoie de Dumnezeu chiar și vara. La asta mă gândeam, Facebook, ți-am spus fără să mă mai întrebi tu. Domnul să ne miluiască pe toți.

Părintele Sorin Croitoru din Italia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu