Ati sesizat un aspect legat de asa-zisa digitalizare?
De exemplu la clinicile si laboratoarele de analiza private.
A inceput din ce in ce mai mult sa se ”rupa” orice relatie intre pacient si ”omul” de la ghiseu.
Nu mai poti sa te programezi la ”ghiseu”, iar la telefon incepe sa disparara posibilitatea asta, ti se recomanda sa iti descarci o aplicatie si sa iti faci programarea acolo.
Numar de telefon direct la clinica nu mai ai, ai un numar de centrala unde suni, iti raspunde robotul si astepti de te plictisesti pana ajungi sa vorbesti cu un operator-om (asta daca nu se intrerupe apelul intre timp).
Si uite asa, daca ceva nu merge ”digital” nu ai cu cine sa vorbesti in mod efectiv ca sa se rezolve problema.
Daca nu ai norocul sa stii un numar de telefon personal al unui angajat de la clinica, nu prea poti sa rezolvi nimic.
(Un exemplu: recoltat probe analize, nu vezi ”in sistem” rezultatele, nu ai cum sa rezolvi ”la distanta” problema efectiv, indiferent cate demersuri faci).
Cam la fel este si cu furnizorii de telefonie cand vrei sa ii suni sa ceri lamuriri cu privire la factura ta.
Astea sunt numai cateva exemple.
Acum ganditi-va cand s-o introduce identitatea digitala unica si tot ”contactul” se va face numai prin intermediul portofelului digital.
Daca nu mai primești semnal la portofelul digital si nu îți merge, cui te plângi sa rezolve problema?
Nimănui, că nu o sa ai cui.
Vor face sistemele digitale in asa modalitate incat atunci cand vor vrea ca portofelul digital al unei persoane anume sa nu mai ”functioneze”, persoana respectiva sa nu aiba pe cine sa contacteze in mod real pentru rezolvarea problemei.
Va fi pe principiul ”asteapta raspunsul”, ca va veni la Sfantul Așteaptă.
Si uite asa ramai si fara identitate si fara posibilitatea sa te mai autentifici ca sa accesezi contul bancar sau sa mai cumperi vreun bun sau serviciu.
”Micile” probleme cu care va confruntati acum analizati-le ca sa vedeti ce poate sa insemne digitalizarea si 👉portofelul digital👈 pe viitor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu