Sfânta Biserica Ortodoxă

vineri, 29 octombrie 2021

PĂRINTELECĂTĂLIN: "DIN DRAGOSTE PENTRU OM, SUNT FERICIT SĂ IMI FAC DATORIA LÂNGĂ CEI BOLNAVI!" PĂRINTELE CĂTĂLIN IN SPITALUL DE BOLI PULMONARE DIN SIBIU

"DIN DRAGOSTE PENTRU OM, SUNT FERICIT SĂ IMI FAC DATORIA LÂNGĂ CEI BOLNAVI!"

PĂRINTELE CĂTĂLIN IN SPITALUL DE BOLI PULMONARE DIN SIBIU.
-Cum este să fi lângă această boală, lângă cei suferinzi?
-Eu sunt de 21 de ani preot misionar, adică lângă cei cu boli. Nu sunt un erou. Chiar dacă acum se exploatează la maxim, rolul " binefacatorilor". Îmi fac elementara datorie de preot
-Nu le este frică celor ce vă cunosc? Nu fug de sfinția voastră?
-Nu știu. Dar de 19 luni, mărturisesc că Maica Domnului m-a păzit. A pus scut pe mine. Si sta bine scutil acesta. Plus că la secția roșie, am întrat hiperprotejat de accesoriile vestimentare sanitare.
Cei ce se "leapădă" de persoana mea, crezând că poate le suflu o posibilă boală, să știe că Maica Domnului nu s-a lepădat de fiul său la Cruce. Nu a fugit nici de El și nici de mine nu va fugi. Mă va apară. Așa că sunt sănătos, nu am bacterii ascunse. Eu și mii de medici, de asistente și de angajați ai spitalelor. Nu e niciunul ținut la ușa, când se întoarce acasă, fericit că si-a făcut pur si simplul datoria.
Cu noi este Dumnezeu!"
A consemnat Ștefan Raicu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu