Sfânta Biserica Ortodoxă

joi, 5 octombrie 2023

Lecționar - Săptămâna XX după Rusalii: Sâmbătă:2Co 1,8-11; Lc 5, 27-32.


Lecționar - Săptămâna XX după Rusalii: Sâmbătă:2Co 1,8-11;

Noul Testament

Epistola A Doua către Corinteni

Cap. 1 Salutare. Mulţumiri lui Dumnezeu pentru necazuri şi suferinţe. Amânarea vizitei lui Pavel.

8 Căci nu voim, fraţilor, ca voi să nu ştiţi de necazul nostru care ni s'a făcut în Asia; că peste măsură, peste puteri am fost îngreuiaţi, încât nu mai aveam nici o nădejde pentru viaţa noastră.

FA 19:23 1Co 15:32 2Co 4:8

9 Dar noi întru noi înşine ne-am socotit osândiţi la moarte, ca să nu ne punem încrederea în noi, ci în Dumnezeu Cel care-i învie pe cei morţi a,

10 Cel care ne-a izbăvit pe noi dintr'o moarte ca aceasta şi ne izbăveşte, şi'n Care nădăjduim că încă ne va mai izbăvi,

2Tim 4:18

11 dacă şi voi ne veţi ajuta prin rugăciune, pentru ca darul b acesta primit de noi din partea multora, multora să le fie prilej de mulţumire pentru noi.

Rm 15:30 2Co 9:11 Flp 1:19

Lecționar - Săptămâna XX după Rusalii: Sâmbătă: Lc 5, 27-32.

Noul Testament

Evanghelia după Luca

Cap. 5 Pescuirea minunată. Vindecarea unui lepros şi a unui paralitic. Chemarea lui Levi. Despre post.

27 Şi după aceasta a ieşit şi a văzut un vameş, cu numele Levi c, şezând la vamă, şi i-a zis: „Urmează-Mi!“
Mt 9:9-17 Mc 2:14-22

28 Şi lăsând totul, acesta s'a ridicat şi I-a urmat.
Mt 9:9-17 Mc 2:14-22

29 Şi I-a făcut Levi un ospăţ mare în casa sa. Şi era mulţime multă de vameşi şi de alţii care şedeau cu ei la masă.
Lc 15:1-2

30 Dar fariseii şi cărturarii lor murmurau şi ziceau către ucenicii Lui: „De ce mâncaţi şi beţi cu vameşii şi cu păcătoşii?“
Lc 15:1-2 Lc 19:7

31 Şi Iisus, răspunzând, le-a zis: „Nu cei sănătoşi au nevoie de doctor, ci cei bolnavi.
Lc 15:7

32 Eu n'am venit să-i chem pe cei drepţi, ci pe cei păcătoşi la pocăinţă“.
Os 6:6 Mi 6:6 Lc 15:7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu