Sfânta Biserica Ortodoxă

luni, 31 octombrie 2022

Profesor.Univ.Dr.Silviu Gurlui - Probleme in sistemul energetic din Ucraina?


Sursa poza lankan.org

Am fost invitat la #Antena3 si am prezentat punctul meu de vedere. Se pare ca in ultima zi au fost mai multe atacuri focalizate pe resursele energetice din Ucraina. Trebuie mentionat ca informatiile, in cea mai mare parte ajung din putine surse si mai ales din Ucraina. Acestea ar putea fi completate pentru a le da credibilitate cu imagini satelitare dar care lipsesc in spatiul public. Ori eu nu le am.

Kremenchuk este o centrala electrica de 700 MW data in folosita prin 1962. Are 12 unitati hidraulice verticale cu turbine tip pale rotative
La Cerkasy este o termocenntrala care are 5 turbine care genereaza 200 MW dar si 14 centrale termice (boilere) penyru a asigura cu agent termic si un combinat chimic de fibre.
Se pare ca nu au fost afectate insa o parte din populatie ar avea probleme cu energia electrica.
________________________________________________
"O centrală hidroelectrică majoră de la Kremenchuk, în centrul Ucrainei, a fost atacată, a spus guvernatorul regional, fără a preciza dacă a fost lovită sau avariată.
.....
Rapoarte neconfirmate de pe rețelele de socializare și de presa locală sugerau că și centrale hidroelectrice au fost atacate în regiunea Kiev, în regiunile de sud Odesa și Zaporizhzhia și în regiunea centrală Cerkasy."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu