Sfânta Biserica Ortodoxă

duminică, 18 septembrie 2022

Profesor.Univ.Dr.Silviu Gurlui - Senzori pentru Zaporije

URADMonitor

Un gest si o atitudine pe care eu le apreciez, deopotriva. Am criticat pe toti cei implicati in conflictul din Ucraina, pe toti actorii dar si pe observatori internationali. Situatia obiectivelor nucleare a fost la pamint. Populatia globului era agatata de monitorizarea facuta fie de un om, cind putea si cum putea sa masoare, in vecinatatea centralei de la Zaporojie sau de doi senzori situati la 20 respectiv 60 km, care masoara rar, orar (noaptea) spre deloc, in anumite zile.

Oficialitatile internationale, toti mediatorii sau cum se mai numesc, au privit cu ingrijorare dar, mai mult, mai mult de atit nu a instalat nimeni un senzor care sa informeze globul despre ce e acolo din perspectiva nivelului de radiatie sau a altor compusi, aditionali. Multa ingrijorare!!
Am spus-o in multe emisiuni TV, in citeva zeci de editii si multe dezbateri publice nationale. Ca suntem in pericol cit nu stim in orice moment care este situatia parametrilor de mediu.
Probabil, interventiile mele, posibil si alti factori dar mai ales curajul si efortul lui Radu Motisan au facut ca lumea sa fie acum mai informata si mai in siguranta. O companie romaneasca si multa daruire.
Va felicit pe toti care ati ajutat la acest demers: realizarea aparatelor, transportul lor, montarea lor, mentenanta lor. Imi imaginez ca nu e cel mai usor lucru din lume sa faci un obiect sa functioneze cind deasupra capului suiera gloante, obuze si drone militare. Totul, FARA INGRIJORARE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu