Sfânta Biserica Ortodoxă

marți, 20 septembrie 2022

MĂ UIT LA CER..de Preot Sorin Croitoru

MĂ UIT LA CER..

de Preot Sorin Croitoru
Mă uit la cer cât e de mare
(Profit că soarele-i în nori)
Și mă cuprinde o mirare:
Pe Tatăl cerul nu-L cuprinde,
Iar noi suntem ai Săi feciori!
Mă umple de fiori ideea
Că Tatăl meu e Dumnezeu
Și mă întreb după aceea:
"Așa a vrut Dumnezeirea,
Dar.. merit cinstea asta eu?..
Că de L-aș fi cinstit ca Tată,
Nu I-aș fi încălcat porunci!
Și nu le-am încălcat o dată,
Ci fără număr e păcatul..
Ce fel de fiu sunt eu atunci?"..
Am înțeles o taină mare,
Căci am primit răspuns frumos
La sus-numita întrebare:
Avem un Tată bun în ceruri,
De când S-a întrupat Hristos.
Și întrucât Iisus ni-i frate,
Iar Tatăl Lui e Dumnezeu,
Chiar de avem sau nu păcate,
Ne-a înfiat al Său Părinte
Și Tată ne va fi mereu!
Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu