Sfânta Biserica Ortodoxă

joi, 3 martie 2022

Parohia Coroana are nevoie de ajutorul creștinilor de pretutindeni!!!

 

Doamne ajuta tuturor creștinilor!!!Parohia Coroana are nevoie de ajutorul creștinilor de pretutindeni !!!Un Sat cu 20 de case și 80 de de oameni și nu de familii!!!

Eu Pr paroh Mihai Horaicu ,muncesc din greu sa fac ceva pentru satul amărât și fără de ajutor !Primaria nu a dat nici un ban nici Anul trecut și nici Anul asta nu are de gând !!!Am investit 200000 de roni în 2 Ani de când sunt acolo !!!Am fost cu cerutu in toată Țara de când sunt acolo !!’Am de plătit pictorii și vreau sa construiesc o casa praznicala ,cabinet medical și sa aduc doctorii gratuit pt oamenii sat ,in orice domeniu și o casa mortuara !!!Autoritatile au promis ca se toarnă asfalt Anul acesta !!!Anul trecut am mers pe la toate ușile ca amărâții din Coroana sa aibă un drum bun și sa poarta circula !!!Asa ca fac un apel la toți crestinii ,cine poate dona un bănuț este bine venit!!!Contul este Afișat !!!Doamne ajuta la toată lumea!!!

Mihai Horaicu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu