Sfânta Biserica Ortodoxă

luni, 18 octombrie 2021

Zbateri, de-o viata este esuata, altfel spus

 Zbateri, de-o viata este esuata, altfel spus

M-am saturat cumplit de oamenii de 2 lei, de rahatul de acum, de necazuri si lipsuri. Raman ca proasta pe ganduri si ma intreb ce poate sa mai conteze in ziua de azi, cand esti un neica nimeni, fara bani si putere!!! Te ingroapa orice, oricine, oricand. Minciuni, inselatorie, oameni rai, mancatorie in loc de intrajutorare.
Ma zbat de la o zi la alta, si cu sanatatea si financiar. Am ajuns sa dau oul de matase cu 4 apoi 3 indiferent de cantitate, ca sa mai existe comenzi .... prin vreo minune.
Si se stie cat de adanc iti intra mana in buzunar pentru intretinerea gainuselor.
Adaugi curentul, RCA-ul, scumpirile la fiecare lucrusor in parte si vezi cum te afunzi in namol
Si in conditiile astea, vine un individ, ma abtin de la alte epitete si-mi spune ca nu i-au ramas prea multe oua in incubatorul lui de 2 lei, ca sa nu gasesc scuze - cand nu faceam asa ceva, si ca-mi va face reclama proasta peste tot.
Nu ma pot abtine, oamenii de genul asta ma ingretoseaza pana dincolo de limita!!! I-am dat cu 4 oul, de toata jena. Ca e cocosul de vina!!!
Am cate 2 cocosi, poate si mai multi, unde sunt mai multe gaini. Nu se bat, sunt impreuna de cel mult 3 ani, probati si rasprobati. Canicula nu e, ger nu e, la discretie Protamino Sano pentru gaini ouatoare, uruiala speciala cumparata gata, faina de peste, drojdie de bere, vitamine, minerale, libertate, ingrijire, poate nu exemplara, dar destula.
Uitati-va la transport, la incubator, la conditiile de incubare si nu in ultimul rand, la sufletul voatru, ca prea ii urat, la marea majoritate!!!
De fiecare data ma doare cand se intampla asa ceva, si intr-adevar e literalmente asa, ma baga la fund de doua ori 1) ca sunt acuzata pe nedrept si trebuie sa ma apar, cand de fapt n-ar trebui 2) ca mi se face reclama proasta, eu avand gainusele ca singura sursa de trai.
Pur si simplu ma darama, inima-mi bate ca nebuna de la tahicardie, incepi durerile de cap, urmate de depresie si plangeri de mila.
Cand ajungi jos de tot, n-ai incotro, plangi simplu sau de mila-ti, altfel poate faci implozie, explozie, arzi si la propriu si la figurat.
Multi n-or sa inteleaga, pentru ca se pot descurca intr-un fel sau altul.
Eu n-am bani, n-am putere, n-am copii, mama, tata, frati, n-am pe absolut nimeni care sa-mi fie de ajutor nici macar c-o vorba blanda. Ma tarai sa fac toate treburile singura, singuraaa! Cand sa le poti face pe toate? Mai ales la tara, unde in fiecare moment este ceva de lucru. Cand sunt 11 boxe de avut grija, catei, pisici, eu, casa, curte, covixul sulii, mintea-n pioneze si de acolo, cat sa mai rezisti? Ca de facut fatza, de mult s-a dus.
Unii ar spune acum ca altii sunt mult mai rau, ca asa fac romanasii, itotdeauna se compara cu situatii mai joase, de ce? Daca exista loc de mai bine? Dar se vede treaba ca nu pentru mine😔
Gata. Plangerea de astazi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu