Sfânta Biserica Ortodoxă

luni, 18 octombrie 2021

ignoranță - vise : 1 - 0

 ignoranță - vise : 1 - 0
Cu acest mesaj voi fi nepopular și cu siguranță mulți mă vor insulta dar ... pentru moment suntem încă liberi să ne exprimăm opiniile. da ... ați reușit să distrugeti un vis, un vis al meu pe care l-am avut încă de când eram copil și pe care l-am urmărit până anul trecut.
Mulți bani investiți și fără câștiguri, dar acest lucru se știa. fiecare nouă activitate din primul an nu are mari speranțe de venit.
După investiție, după costurile de întreținere ...
într-un an am primit pe fiecare bărbat disponibil să lucreze în instanță. Am lucrat si singur în timpul liber, familia mea a sacrificat cât a putut, inclusiv copii.
Azi am decis să părăsesc acest vis.
Iresponsabilitatea, cea mai profundă ignoranță, furturile (pe care atunci cei care mi-au cerut ceva greu am refuzat-o), lipsa coloanei vertebrale (caracteristică unui bărbat adevărat) a tuturor acelor angajați care și-au luat salariul și au plecat noaptea ca hoții cu bagajul plin de indiferență și nesimțire; în ciuda faptului că au primit bani mănâncăre băuturi țigări medicamente, de asemenea, afecțiune în majoritatea cazurilor.
Acum înțeleg de ce România este o țară moartă, pierdută, terminată și înțeleg de ce politicienii profită de români ... pentru că este o națiune de zombi.
Deci, ce sa zic ... vă mulțumesc foarte mult pentru ignoranța și pentru că m ați distrus visul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu