Sfânta Biserica Ortodoxă

marți, 6 aprilie 2021

Morala: În viață ce dai aia primeşti!

 

,, Un fiu,după moartea tatălui,a dus-o pe mama sa într-un azil de bătrâni şi îi face vizită din când în când.Într-o zi primeşte un telefon de la asistența azilului şi este rugat să se prezinte acolo deoarece mama lui e foarte bolnavă .

Fiul ajunge acolo şi o întreabă pe mama sa.
Ce vrei să fac pentru tine?
Seamănă iubire,pune ventilatoare în azil pentru că nu sunt şi căldura e insuportabilă.Cumpără și frigidere deoarece nu sunt şi mâncarea se strica,au fost nopți în care mă culcam flămânda.
Fiul şocat:
-De ce îmi ceri asta acum,de ce nu mi-ai spus mai devreme asta?
-Eu sunt obişnuită cu căldura şi cu foamea dragul mamei,mi-e frică pentru tine, pentru că tu nu vei putea suporta asta când la bătrânețe copii tăi te vor trimite aici."
Morala: În viață ce dai aia primeşti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu