Sfânta Biserica Ortodoxă

marți, 13 octombrie 2020

Părintele Macarie - Mănăstirea Oituz - Hristos a Înviat!

Hristos a Înviat!

Haideți să fim împreună, căci "unde sunt doi sau trei adunaţi în numele Meu, acolo sunt şi Eu în mijlocul lor"! (Matei 18:20).

Zilele trecute v-am îndemnat la un exercițiu de unitate prin credință: să aprindeți în fiecare seară o lumânare la fereastră, să așezați alături icoana Sfintei Cuvioase Parascheva și să vă rugați ei, pentru a mijloci pentru noi către Bunul Dumnezeu.

Dacă din motive binecuvântate nu puteți aprinde o lumânare în geam sau nu aveți icoana Sfintei Cuvioase Parascheva, vă îndemnăm la cel mai simplu și banal gest de comuniune: aprindeți la fereastră lanterna telefonului, însemnați-vă cu semnul Sfintei Cruci și rugați-vă!

De ce? Pentru că mii de oameni se adună în piețile marilor orașe cu lumânări sau lanterne aprinse pentru drepturi pământești, dar nu stau acasă pentru a aprinde lumânări sau lanternele telefoanelor la ferestre pentru libertatea spirituală. 

Ieșiți din temnița sufletului vostru, căci frica, panica, imaginația exagerată, egoismul, izolarea sunt zăbrele psihice mai crunte decât barele de fier ale temnițelor comuniste. E dreptul nostru de creștini ortodocși să fim liberi, să ne rugăm, să mergem să ne închinăm la Sfânta Cuvioasă Parascheva! 

Și nu uitați: “În lume necazuri veţi avea; dar îndrăzniţi. Eu am biruit lumea.” (Ioan 16:33)

Părintele Macarie - Mănăstirea Oituz


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu