Sfânta Biserica Ortodoxă

vineri, 6 septembrie 2024

Avocat - Marina-Ioana Alexandru - să se semneze contractul educațional, dar cu următoarea mențiune care să fie scrisă de mână, direct pe contract, pe ambele exemplare (unul pentru școală, unul să rămână la părinți)...DECI...la final, unde este locul de semnături pentru beneficiar, să scrie așa: "Semnez pentru că sunt amenințat/ă cu amendă dacă nu semnez, iar semnătura și acordul meu nu sunt liber consimțite!" ...

Da, să se semneze contractul educațional, dar cu următoarea mențiune care să fie scrisă de mână, direct pe contract, pe ambele exemplare (unul pentru școală, unul să rămână la părinți)...DECI...la final, unde este locul de semnături pentru beneficiar, să scrie așa:

"Semnez pentru că sunt amenințat/ă cu amendă dacă nu semnez, iar semnătura și acordul meu nu sunt liber consimțite!" ...

Și se semnează + data.

Nimeni nu poate spune că părinții nu au semnat!

P.S. această idee genială aparține unei doamne care a mărturisit-o pe pagina mea....eu am preluat-o și i-am dat această formă, în care fiecare cuvânt este important așa cum este așezat!

Rețineți: art.148(1) din Legea nr.198/2023 a învățământului preuniversitar, încadrează refuzul semnării contractului educațional la contravenții pentru care se aplică amendă contravențională între 1000 și 5000 de lei.

Asta înseamnă constrângere prin amenințare...adică dacă nu semnezi, te amendează....deci avem viciu de consimțământ.

Acest fapt "legal" este autentic anticonstitutional și anti-principii elementare de drept!

Deci avem tot dreptul să scriem adevărul pe contract!!!

Marina-Ioana Alexandru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu