Sfânta Biserica Ortodoxă

joi, 5 octombrie 2023

Lecționar - Săptămâna XX după Rusalii : Miercuri: Flp 2, 24-30; Lc 6,46-49;7,1.

Lecționar - Săptămâna XX după Rusalii : Miercuri: Flp 2, 24-30;

Noul Testament

Epistola către Filipeni

Cap. 2 Smerenia creştină şi smerenia lui Hristos. A străluci în lume ca nişte lumini. Timotei şi Epafrodit.

24 Sunt însă încredinţat în Domnul că eu însumi voi veni în curând.

25 Am socotit că-i de trebuinţă să vi-l trimit pe Epafrodit, fratele meu şi împreună-cu-mine-lucrător şi împreună-cu-mine-luptător j, dar şi trimisul vostru şi slujitorul trebuinţelor mele,
Flp 4:18

26 de vreme ce vă dorea pe toţi şi era neliniştit, fiindcă aţi auzit că a fost bolnav.

27 Şi'ntr'adevăr a fost bolnav aproape de moarte; dar Dumnezeu a avut milă de el - şi nu numai de el, ci şi de mine, ca să nu am întristare peste'ntristare.

28 Aşadar, mă grăbesc să vi-l trimit îndărăt k, pentru ca voi, văzându-l, din nou să vă bucuraţi, iar eu să fiu mai puţin întristat.

29 Primiţi-l dar întru Domnul cu toată bucuria; şi pe cei ca el întru cinstire să-i aveţi,
1Co 16:16 1Co 16:18 1Tes 5:12 1Tim 5:17

30 fiindcă de dragul lucrării lui Hristos a fost el până aproape de moarte, punându-şi viaţa în primejdie ca să'mplinească lipsa voastră în a mă sluji pe mine.
Flm 1:13
Lecționar - Săptămâna XX după Rusalii : Miercuri: Lc 6,46-49;7,1.

Noul Testament

Evanghelia după Luca

Cap. 6 Spicele culese sâmbăta. Vindecarea omului cu mâna uscată. Alegerea celor doisprezece apostoli. Predica de pe munte.

46 Şi de ce Mă chemaţi: Doamne, Doamne!, şi nu faceţi ce vă spun?
Os 8:2 Mal 1:6 Mt 7:21-22 Mt 25:11 Lc 13:25 Rm 2:13 Iac 1:22

47 Tot cel ce vine la Mine şi aude cuvintele Mele şi le face e, vă voi arăta cu cine se aseamănă:
Mt 7:24-27 Rm 2:13 Iac 1:22

48 Este asemenea omului care, zidindu-şi o casă, a săpat, a adâncit şi i-a pus temelia pe piatră; şi venind apele mari, puhoiul a izbit în casa aceea, dar n'a putut s'o clintească, fiindcă era bine zidită pe piatră.
Ps 39:2 Mt 7:24-27

49 Iar cel ce aude dar nu face, asemenea este omului care şi-a zidit casa pe pământ fără temelie; şi puhoiul a izbit-o şi ea de'ndată a căzut; şi mare a fost prăbuşirea casei aceleia“.
Mt 7:24-27

Noul Testament

Evanghelia după Luca

Cap. 7 Vindecarea slugii sutaşului. Învierea tânărului din Nain. Trimişii lui Ioan Botezătorul. Mărturia lui Iisus despre Ioan. Ungerea lui Iisus de către o femeie păcătoasă.

1 După ce Şi-a sfârşit toate cuvintele în auzul poporului, a intrat în Capernaum.
Mt 7:28

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu