Sfânta Biserica Ortodoxă

vineri, 28 aprilie 2023

Ne ajutați cu o distribuire? Parohia Ortodoxă Bartolomeu Nord Braşov - Avantgarden

Ne ajutați cu o distribuire?

Fotografie de azi, 22 04. Luni, 24 04 turnăm placa. Biserica noastră capătă contur. Este un sentiment minunat și copleșitor că Dumnezeu ne-a ales pe noi să fim ctitorii acestui lăcaș închinat Sfinților noștri martiri Transilvăneni, într-un cartier care va avea, poate, nu peste mult timp, 50.000 de suflete.

Mi-au zis mai mulți că am fost ”fraier” că nu am făcut o biserică mică și de lemn... De parcă o fac pentru mine sau pentru gloria mea... Dar întreb și eu: n-am fost siliți destul în istorie să ne facem biserici de lemn și fără fundație? Să nu lăsăm urme? Oare ce ar fi zis Sfinții mei dragi transilvăneni din sec. XVIII, care au văzut distrugerea cu tunul sau prin foc a peste 350 de biserici ortodoxe de către catolicul austriac bucow trimis de celebra vieneză maria tereza, că tot cu capul plecat stăm la noi acasă? Da, am vrut să gândesc mai departe de ieșirea mea la pensie... Să lăsăm urmașilor noștri o biserică încăpătoare, demnă, și cu arhitectură (neo)românească, după modelul brâncovenesc.

E adevărat că nu avem niciun ban. Așa a fost și la Teliu, când construiam biserica. Dar n-am nicio îndoială că Hristos este cel care o construiește, nu noi! Deci El ne-a ales terenul, el ne-a luminat să aibă exact dimensiunile potrivite, nici prea mare, dar nici prea mică, și tot El ne va trimite banii pentru construcție.

Deci dacă vreți să ne fiți alături, vă las aici datele Parohiei. La dimensiunile bisericii, e vorba de o sumă mică pentru a putea începe să slujim în demisol, adică un milion de lei. Dacă punem mână de la mână, reușim. Am toată convingerea!

Revin în curând cu detalii mai concrete, pentru că vom lansa noul nostru site: bartolomeunord.ro, dar și o aplicație pentru telefon. Vom împărți construcția în 1000 de ”cărămizi” a câte 500 de lei, pentru a acoperi în acest fel jumătate din costuri. Cealaltă jumătate ne-o va trimite Domnul când va vedea că ne străduim.

Puteți sprijini construcția Bisericii făcând o donație:

Parohia Ortodoxă Română Braşov - Bartolomeu Nord

CUI: 36097479. Banca Transilvania - suc. Brașov

Lei: RO60 BTRL RONC RT03 5077 8901

Euro: RO10 BTRL EURC RT03 5077 8901

Vă mulțumim că vă doriți să fiți părtași la o astfel de misiune sfântă!

Preot Paroh Costin Butnar

Parohia Ortodoxă Bartolomeu Nord Braşov - Avantgarden

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu