Sfânta Biserica Ortodoxă

luni, 29 august 2022

Răutatea, viciul românului

 
Răutatea, viciul românului

Bineînțeles că unii nu vor fi de acord cu mine, dar asta e și ideea, aceea de a avea dreptul la alte opinii, la alte opțiuni. Adică, așa ar trebui să fie...
Zilele trecute am asistat cu silă la ceea ce s-a întâmplat pe pagina unui prieten, Silviu Gurlui. O revărsare de ură și judecăți care mai de care mai ”pertinente” venite din partea unor personaje care se consideră vajnici reprezentanți ai ”opinie publice morale”, ce-o mai fi însemnând și asta.
În fine, prietenul meu s-a dus la nunta lui George Simion, ca invitat si ca membru al partidului adiacent, AUR. Ca să nu avem discuții inutile, eu nu fac parte din acest partid, de fapt nu fac parte din nici un partid și nici nu am făcut – nici măcar din PCR deși vremurile mi-au cam forțat atunci mâna.
Dar nu despre mine e vorba, ci despre râurile de mizerii cu care Silviu Gurlui, fizician, om de știință, a fost murdărit de niște neica nimeni care, culmea, mai și beneficiază de informațiile pe care acest om le dă gratuit pe pagina lui, despre problemele poluării, ale riscurilor meteo, etc, toate, dar absolut toate - obținute prin aparatură achiziționată din bani proprii.
Bun. Nu am sa vorbesc nici despre AUR și nici despre nunta respectivă, toate se înscriu în linia general politică a nivelului ideologic de la noi, manifestări care au fost începute parcă de Vanghelie, Lis, PSD dar si ALDE sau PDL, vă aduceți aminte? Cu siguranță.
Ceea ce mă revoltă pe mine este negarea calităților științifice ale cuiva în funcție de convingerile sale politice!
Atunci să vi-l amintesc pe marele Sadoveanu, comunist de marcă care era la curent cu existența deținuților politici, a și supervizat organizarea centrelor de detenție politică. Arghezi, Beniuc, Zaharia Stancu, Păunescu, Vadim Tudor, Eliade, si mulți alții – au avut convingeri politice îndoielnice – dar asta nu le-a anulat valoarea unor scrieri, și asta ca să rămân la nivel național.
Acesti judecători de mucava de pe Facebook își permit să judece oamenii după cum vor, cine nu e cu noi e împotriva noastră, de parcă ei nu ar fi făcut alegeri nepotrivite! Toți am făcut – dovadă că nici până acum Romania nu are și nu a avut politică ci circ!
Atunci? Ce legătura are știința cu convingerile politice? De fapt, cine și ce ne dă dreptul să judecăm??
Dar, culmea, invocăm de dimineața până seara Biblia și învățăturile creștine! Hai să vă aduc eu aminte una dintre ele: ” să ridice primul piatra cel ce nu a greșit niciodată„!
C.P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu