Sfânta Biserica Ortodoxă

vineri, 17 iunie 2022

RUGĂCIUNE DE CERERE de Preot Sorin Croitoru

 

RUGĂCIUNE DE CERERE

de Preot Sorin Croitoru
Dă-mi, Iisuse, pocăință
Căci greșesc necontenit,
Întărește-mă-n credință,
Căci și-aceasta mi-a slăbit,
Umple-mă de-a Ta iubire
Fiindcă m-am răcit de tot,
Dă-mi prin harul Tău putere
Căci vreau multe și nu pot,
Dă-mi voința neștirbită
De a face voia Ta,
Dă-mi răbdarea necesară
De a-mi duce crucea grea,
Dă-mi dorirea veșniciei
Unde sunt toți sfinții Tăi,
Dă-mi iertarea nedreptății
Și a oamenilor răi,
Dă-mi blândețea necesară
Omului duhovnicesc,
Dă-mi să pot să fiu lumină
Pentru cei ce rătăcesc,
Dă-mi știința potrivită
Când vorbesc de Dumnezeu,
Dă-mi dulceață ca să picur
Miere în cuvântul meu,
Dăruiește-mi milă, Doamne,
Pentru omul necăjit,
Umple-mă de dărnicie
Pentru omul cel lipsit,
Dă-mi puterea de-a pricepe,
Dă-mi dorința de a face,
Dă-mi voința de-a începe
Să trăiesc cum Ție-Ți place.
Dacă pe acestea, Doamne,
De la Tine le-oi primi,
Tu vei locui în mine,
Eu icoana Ta voi fi,
Bucuria veșniciei
De pe-acum o voi gusta
Căci vor fi în mine harul
Și Împărăția Ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu