Sfânta Biserica Ortodoxă

joi, 11 noiembrie 2021

"Suflet de român" Fesuri tricolor!

"Suflet de român"

Dragii mei, vi-l prezint pe Robert. Robert e angajatul unei firme care asigură paza clădirii în care lucrez.Robert are o pasiune mai puțin obisnuită pentru un bărbat. Și mai are ceva Robert: nu se sfiește cu pasiunea sa. Cum tura înseamnă 24 de ore la recepția clădirii, Robert al nostru împletește de zor. La început ne-am uitat câș: un paznic cu andrele? Apoi ne-am uitat jumătate amuzați jumatate interesați. Azi l-am întrebat dacă-mi permite să-i fac poze. A acceptat. L-am întrebat dacă îmi poate face și mie un fes tricolor. A zis că da. I-am cerut acceptul să-i pun pozele pe facebook. A aprobat. Dar când i-am zis că o să-i aduc clienți a sărit ca ars: nuuuu, că nu mai fac față la comenzi. I-auzi ce veste bună. Și ce comenzi aveți? Fesuri tricolor, am de trimis câteva sute la Baia Mare până la 1 decembrie. I-auzi dom'le! Cere lumea fesuri tricolor? Daaaa. În fine, discuția a fost mai lungă dar la finalul ei m-am ales cu fesul mult dorit (contra cost, bineînțeles). Mulțumesc, Robert! Spor la treabă în noaptea asta!😇

Ps- nr de tel pentru comenzi! 0742482657 Domnul Robert

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu