Sfânta Biserica Ortodoxă

duminică, 7 noiembrie 2021

Buna seara. Ma numesc Theodor Carp si sunt student la Masterat in stiinte biomedicale, la o universitate din Londra, Marea Britanie

 

Buna seara. Ma numesc Theodor Carp si sunt student la Masterat in stiinte biomedicale, la o universitate din Londra, Marea Britanie. Dat fiind faptul ca autoritatile sanitare au ales sa recomande si sa grabeasca acest asa-spus vaccin la nivel mondial, ca miliarde de oameni sa il primeasca, am ales sa fac greva studenteasca din luna iulie si am reusit sa o tin pana in octombrie.

In acest interval, am protestat constant, pe modelul Gretei Thunberg, dar pentru probleme reale, care nu includ numai coruptia medicala. Am tinut discursuri in fata unor institutii cheie din Londra si nu numai, am informat masele ca nu exista argumente stiintifice care sa dovedeasca o eficacitate si siguranta a acestui act medical. Am prezentat in mod repetat dovezi stiintifice ca riscurile de imunodeficiente, mutatii genetice, mutatii virale induse de vaccin (dupa analizele domnului Dr Geert Vanden Bossche), deteriorare ale organelor si tesuturilor cheie de proteina spike, riscuri de probleme neurologice si neurodegeneratoare, boli autoimune, dar si argumentul clar ca testele PCR facute in spitale au o marja mare de rezultate fals pozitive din cauza protocoalelor OMS.
Am publicat o scrisoare stiintifica, iar aceasta a ajuns si pe masa Ministrului de Vaccinari din UK, desi raspunsul dumnealui a fost unul dezamagitor. La un moment dat in timpul grevei mele, am intrat live pentru Radio Euskadi, un post de radio important al Spaniei, iar drept consencinta, doamna care imi pusese intrebari a fost concediata imediat. Am protestat de asemenea de trei ori in fata sediului de televiziune BBC, si m-am alaturat majoritatii protestelor din Londra de pe timpul verii.
Am fost de asemenea defaimat intr-o publicatie locala din Londra (cartierul Hackney) pentru ca protestam impotriva vaccinarilor fortate psihologic. Dupa ce imi facusera poza la pancarta pe care am mentionat riscuri de imunodeficiente si cancer si am explicat pe scurt de ce exista, editorii au acoperit mesajul, astfel incat cititorii sa nu vada ce am scris.
In final, am intrat in cladirea facultatii mele si am lasat 27 de copii ale scrisorii mele stiintifice in diverse locuri si sali de clasa, ca sa citeasca studentii si profesorii despre riscurile majore care vin la pachet cu aceasta va((inare in masa, si importanta foarte mare a prioritizarii tratamentelor antivirale si pentru imunitate celulara. Unii profesori in cauza crezusera ca faceam greva foamei de o luna, iar acest lucru a constituit o presiune imensa asupra lor de a avea un dialog cu mine, iar tutorele meu personal a recunoscut in final ca nu este exclus ca sa fie adevarat ce publicasem.
Am reusit sa traduc in limba romana scrisoarea mea deschisa: Scrisoare stiintifica deschisa
Un aspect important am de mentionat aici: Numai uniti putem scoate adevarul la lumina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu