Sfânta Biserica Ortodoxă

duminică, 17 mai 2020

Mesajul agentului sindicalist Kovacs către ministrul Vela: ”Veniți să vedeți unde locuiesc șefii mei care m-au dat afară (toți au vile). Toți au afaceri”

Mesajul agentului sindicalist Kovacs către ministrul Vela: ”Veniți să vedeți unde locuiesc șefii mei care m-au dat afară (toți au vile). Toți au afaceri”
Agentul Valer Kovacs, liderul de sindicat al filialei Timiș a Sindicatului Național al Polițiștilor din România DECUS, care a fost dat afară din Poliție după ce a vorbit despre planul de amenzi impus în starea de necesitate, i-a transmis, în această dimineață, un nou mesaj ministrului de interne, Marcel Vela. Într-o postare pe Facebook, Kovacs îi ceere ministrului să nu aprobe destituirea sa din funcția publică și îi acuză pe șefii Poliției Timiș. Kovacs susține că niciunul nu a primit o pedeapsă atât de gravă ca a sa în cazul împușcării agentului Cristian Amariei.
”Eu am deranjat conducerea IPJ Timiș, eu trebuia să dispar urgent, să nu mai fie și alții care să spună adevărul despre incompetența șefilor și lipsurile unui sistem corupt în care a promovat cine a avut pilele cele mai tari, în care șefii de inspectorat sunt aleși politic, ncidecum pe merite. Eu am cerut dotarea polițiștilor să nu mai mergem și la alte înmormântări ale colegilor, nu am cerut nimic pentru mine. Domnule ministru de Interne, veniți la Timișoara să vedeți unde locuiesc eu cu familia mea (într-o garsonieră), după 18 ani de activitate. Veniți să vedeți unde locuiesc șefii mei care m-au dat afară (toți au vile). Toți au afaceri”, a scris Kovacs. Acesta i-a cerut ministrului Vela să-i analizeze situația, să nu asculte ”doar vocea șefilor care au fost montați acolo de către alți politicieni” și ”vă rog să revocați dispoziția de destituire a mea din Poliție, dată de un șef care are o obsesie oarbă de răzbunare împotriva mea, un om care ține cu dinții de acea funcție”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu